2015-11-18, 05:24
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raenoc
Nope...

Måste ha o göra med att dom inte vill att man ska pumpa in premmy via sina mainaccs till lowlvls? Typ anti-bot grej-ish. Löjligt att lägga cappen på 200 och inte ge någon info om varför man ej kan få upp det till 250. Som du ser på bilden här så har jag cash så det är inte det som är problemet. Kan liksom inte dra i själva "köpa antal"-saken eller trycka på buy öht. Allt annat på Market går finfint att köpa.

https://gyazo.com/4f940e337e060c670b6f0a72c9ccee1e

Du har inte råd. 50 coins kostar, med dom priserna, ~600k.

Man kan som minst köpa 25 coins, däför kan du inte dra "stapeln" för att köpa. Du har inte pengar till 25 coins ens, vilket är ca 300k men de där priserna.

Har köpt och sålt flera tusen coins här och där, på olika konton. Premium såväl som icke-premium konton. Det finns ingen cap
Citera
2015-11-18, 07:22
Medlem
Citat:
Tänker inte ens kommentera hur efterblivet det där är. Mer coins = mer pengar. Simpel math

Intressant att du väljer att säga "simple math" men kan inte ens räkna ut vad 25 tibia coins kostar.
Citera
2015-11-18, 10:56
Medlem
Snoorks avatar
Någon som har lite spekulationer i vad som händer när level 999 nås och dörren i banuta går att öppna?
Var kommer teleporten leda till?
Citera
2015-11-18, 12:56
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Någon som har lite spekulationer i vad som händer när level 999 nås och dörren i banuta går att öppna?

Rookgard och level 1 igen. Cip klarar inte att folk tar 1k
Citera
2015-11-18, 13:33
Medlem
tjabba, har börjat spela igen efter många års uppehåll, och mycket är nytt. Jag är en riktigt noob. har dragit upp en lvl 42 RP på premia. sedan lvl 22 har jag huntat på mistrock. huntar me Royal spears och shield.

känner att mistrock börjar bli enformigt och undrar om någon har nåt tips på var och hur man skulle kunna dra lvl 50.

om någon spelar på premia o vill ha nån mer att spela med så skicka gärna ett pm me nickname.
Citera
2015-11-18, 14:00
Medlem
Citat:
Var väl uppe nån forum tråd om att vi spelare skulle få vara med och välja? Typ nåt av de alternativen skulle implementeras om jag inte missminner mig.

Ska bli intressant att se om Kharsek får en egen News article eller om cipsoft som vanligt är för självupptagna. Tråkigt & tradigt nog tvivlar jag på det, trots att det är historia i böckerna så att säga..

För övrigt kan ja tipsa om att man nu kan gå in på tibia wikia och tippa på items som kommer inför winter updaten, ingen teaser eller nyhetsartikel i sig utan de ligger under etc weapons list.

Är antagligen pga. test server som den infon finns tillgänglig, med andra ord är det inga 100% fastställda items, men som i vanlig ordning så är väl 99% som de kommer att bli.
Citera
2015-11-18, 14:01
Medlem
wastaahs avatar
Citat:

Skulle nästan tippa på att de kommer försöka släppa nya tibia klienten till precis efter han tar lvl 1000 för att fira, han levlar med ganska konstant tempo så inte så svårt att räkna ut när han tar 1000.

Innanför dörren kommer det vara nån jävla teddybjörn eller nått 'One thousand levels and all I got was this T-shirt' skämt typ. Känns som cipsofts humor.
Citera
2015-11-18, 14:05
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokratez
tjabba, har börjat spela igen efter många års uppehåll, och mycket är nytt. Jag är en riktigt noob. har dragit upp en lvl 42 RP på premia. sedan lvl 22 har jag huntat på mistrock. huntar me Royal spears och shield.

känner att mistrock börjar bli enformigt och undrar om någon har nåt tips på var och hur man skulle kunna dra lvl 50.

om någon spelar på premia o vill ha nån mer att spela med så skicka gärna ett pm me nickname.

Dra upper spike i kazordoon till 50, sen kan du ta och köra tasks, ancient scarabs/bonebeasts och crystal spiders (om du har typ 85+ dist). sen vid 65+ köra tasks på mutated tigers och rats i yalahar.
Citera
2015-11-19, 18:05
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Tänker inte ens kommentera hur efterblivet det där är. Mer coins = mer pengar. Simpel math

Det var ju precis det jag skrev, efterbliven much?
Citera
2015-11-19, 22:59
Medlem
piovs avatar
Går det att lira non-pvp eller är det bara lurers över allt? :P
Citera
2015-11-20, 00:37
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Går det att lira non-pvp eller är det bara lurers över allt? :P

Ähs d klart d går ;D
Citera
2015-11-20, 09:10
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Har en liten fundering över hur det funkar med att göra warzones på non-pvp? Är det många som förstör, är det ens genomförbart att göra wz 2 och 3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in