2015-11-17, 22:43
Medlem
LVX156s avatar
Det är klart att det inte är okej att hota folk hur som helst, men om "offret" är en person som är genuint ond rakt igenom som stalinistsvinet Åsa Linderborg, då har jag svårt att känna någon större sympati.
Citera
2015-11-17, 23:09
Medlem
När jag nu lyssnar på detta är det tydligt att de andra runt bordet -- FLERA gånger -- försöker tysta ner honom.
De hejar INTE på honom, som media påstår. Men att de "höhö-ar", visst, de skrattar ÅT honom.
En av killar säger flera gånger att "det här känns obehagligt", och "ditt hat är orimligt", osv. De säger "kan du inte bara skaka det av dig".

Jag tror kringlan kanske har en narcissistisk personlighet (diagnosen alltså). De kan öht inte tåla kritik utan att explodera.
Senast redigerad av grelin1999 2015-11-17 kl. 23:12.
Citera
2015-11-17, 23:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
När jag nu lyssnar på detta är det tydligt att de andra runt bordet -- FLERA gånger -- försöker tysta ner honom.
De hejar INTE på honom, som media påstår. Men att de "höhö-ar", visst, de skrattar ÅT honom.
En av killar säger flera gånger att "det här känns obehagligt", och "ditt hat är orimligt", osv. De säger "kan du inte bara skaka det av dig".

Jag tror kringlan kanske har en narcissistisk personlighet (diagnosen alltså). De kan öht inte tåla kritik utan att explodera.

Lite av den svenska osäkerheten som spelat. De verkar göra trevare att kom igen nu resten vi måste kicka ut honom. Men ingen vågar direkt för ingen annan gör något... Rätt klassisk grupppsykologi. De ångrar säkert var och en varför fan sa jag inte från på skarpen där! Jag ville det men väntade på att någon annan först skulle säga till.
Citera
2015-11-18, 00:43
Medlem
K. Svensson har i alla fall ett uppträdande kvar:

Citat:
Ståuppklubben med K. Svensson

Förra veckan stormade det friskt om herr K. Svensson. Han kallade Åsa Lindeborg för diverse könsord, han tweetade våldshot mot Aftonbladets recensent Victor Malm och är nu avstängd från sin podd Lilla Drevet (som samarbetar med Aftonbladet). K. Svensson är en komiker som alltid balanserar på gränsen mellan gapskratt och magont – oftast på ett bra sätt. Han har nu bett om ursäkt för incidenten, men om vi har tur förvandlar han denna erfarenhet till något gyllene, nämligen komik. Vågar du ta chansen och se honom? Ta dig till Henriksberg i veckan. Om du lyckas få biljett det vill säga! Om det visar sig att K inte håller sig på mattan, finns det som tur är 5 (!) till komiker som garanterat kommer att förgylla kvällen!

Henriksberg

Torsdag 19 november

Information finns även här.
Citera
2015-11-18, 04:21
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlClOUS
Han var ihop med Nanna, men inte längre. Hon är nu tillsammans med komikern Jonatan Unge.
Kringlan är gift.

Och Jonatan Unge har barn med Sissela Benn... ...hyfsad inavel i humorsverige.
Citera
2015-11-18, 10:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
http://iconosquare.com/ingenskamrat

Tydligen är det nån mupp som klistrar upp de där affischerna i stockholm och i hans portuppgång på östermalm osv.

Fy fan vad töntigt. Visar ju på att extremfeminister inte är intresserad av riktig förändring på det strukturella planet utan mer njuter av att dreva mot individer

Skrev detta i ett annat inlägg om olika feministers mobbningsbeteende mot den redan straffade:

Senast redigerad av swimp78 2015-11-18 kl. 10:10.
Citera
2015-11-18, 11:03
Medlem
emma80s avatar
Kringlan har sagt och skrivit några riktigt vidriga saker kring både Åsa L och recensenten. Helt rätt att han tappade jobb p.g.a. detta. Kringlan har aldrig varit någon av mina favoriter.

Dock känns det som att drevet spårade ur redan för ett bra tag sedan. Jag hoppas för Kringlans skull att han kommer tillbaka, både nykter och vid sina sinnens fulla bruk.

Det senaste drevet med affischerna verkar dra på i sann Dan Park-anda, men upphöjt till både två och tre. Att döma av länken som postades här sitter de överallt. Jösses.

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Tydligen är det nån mupp som klistrar upp de där affischerna i stockholm och i hans portuppgång på östermalm osv.

Fy fan vad töntigt. Visar ju på att extremfeminister inte är intresserad av riktig förändring på det strukturella planet utan mer njuter av att dreva mot individer.
Citera
2015-11-18, 11:54
Medlem
Citat:

Fy fan vad töntigt. Visar ju på att extremfeminister inte är intresserad av riktig förändring på det strukturella planet utan mer njuter av att dreva mot individer

Mupp??? Töntigt???
Personen som satt upp det är en hjälte. Och varför skulle det vara töntigt? Den här Kringlan får skylla sig själv när han stått för så klumpiga uttalanden. Kan man inte stå för det man säger ska man bara hålla truten.
Citera
2015-11-18, 11:55
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
http://iconosquare.com/ingenskamrat

Meh. Som gammal vandal är jag mest besviken hur taffligt man valt att sätta upp affischerna. Ingen kärlek eller hantverksstolthet här inte.
Citera
2015-11-18, 12:25
Medlem
Ballongdjurs avatar
Första avsnittet av han nya podd ligger uppe nu på iTunes.
Blir dock intressant på riktigt i avsnitt 2, eftersom avsnitt 1 spelades in före Kringlangate.
Har inte hunnit lyssna än dock.
Citera
2015-11-18, 12:30
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Mupp??? Töntigt???
Personen som satt upp det är en hjälte. Och varför skulle det vara töntigt? Den här Kringlan får skylla sig själv när han stått för så klumpiga uttalanden. Kan man inte stå för det man säger ska man bara hålla truten.

Har han inte fått "stå för det" när han fått sparken från alla jobb och alla uppdragsgivare tar avstånd?

Du menar att det är rimligt att dela ut flygblad och klistra upp posters på stan och i hans trapphus och fortsätta trakassera nån som redan fått sitt straff?
Citera
2015-11-18, 13:06
Medlem
Citat:
Har han inte fått "stå för det" när han fått sparken från alla jobb och alla uppdragsgivare tar avstånd?

Du menar att det är rimligt att dela ut flygblad och klistra upp posters på stan och i hans trapphus och fortsätta trakassera nån som redan fått sitt straff?
Tragiskt, han utsätts för något som kanske skulle kunna benämnas som "organiserad förföljelse". Nu har de riktiga fascist-svinen bland feministerna vaknat till och det verkar som de visar sitt verkliga "fula tryne" och bekräftar samtidigt är de är utan både hjärna och hjärta, usch vilka svin!
Om någon av er som förföljer Kringlan genom att "dela ut flygblad och klistra upp posters på stan och i hans trapphus" läser det här: sluta för fan att sparka på en person som redan är nerslagen och därmed ligger ner. Lämna Kringlan ifred!
Senast redigerad av artid 2015-11-18 kl. 13:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in