Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-15, 22:29
Medlem
Annika och fosterbrorsan ihop kanske? Han ljög ju, det såg man på honom.
Citera
2015-11-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Vad var grejen med gubben som började skjuta inne på stationen? Varför plockade dom in honom? (minns inte namnet)

Tror han var Annikas ex-man. Dom ville mest bara prata med honom, men han trodde uppenbarligen att dom kom för att gripa honom för andra brott han begått.

Inslaget var väl mest med för att visa att Saga inte kan hantera allt som händer henne nu. Hon glömde visitera honom.

Fan vilken tur att flickan inte dog. Jag höll seriöst andan ett tag. Med Rosenfeldt kan man aldrig veta.
Citera
2015-11-15, 22:32
Medlem
coldapes avatar
Nu är det inte kul längre o kolla på bron nu e man mer lost fan. Så barnet som Jeanette bär är inte ens spelmissbrukarens? Missade jag det helt? Hur?? Det verkar ju som de visste det redan, i sättet de pratade nu, "Du vill väl inte behålla det barnet" och Jeanette svarar: vi får se.

Hur vet mördaren att hon är där???? Att Jeanette är där?? Någon hatar Holst. Är han värsta adoptiv farsan eller?

Lukas var väl någon som kom emellan Marc o Jeanette så det var kanske därför bättre o döda honom? Fattar inte.

Äsch .

Och jag säääämst, hur kunde hon bara fly? Vad hände med vakten? Samarbetar han med mördaren? Han brydde sig inte när Marc snodde klockan o inte heller att Jeanette sprang iväg.

Aja Lise ja, bloggerskan, whats up med det.. Tycker också hennes man är skit skum. Allt det där med Kjell etc. Det kanske han. Ne nu skiter jag i detta.
Citera
2015-11-15, 22:33
Medlem
Det måste ju vara någon som är besatt och kunnig inom konstvärlden, smart men skruvad. Det är ju inget pucko som tänkt ut de här morden.
Citera
2015-11-15, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Det måste ju vara någon som är besatt och kunnig inom konstvärlden, smart men skruvad. Det är ju inget pucko som tänkt ut de här morden.

Jag hoppas fortf på Claes! Men det verkar inte så troligt nu.
Citera
2015-11-15, 22:35
Medlem
Alltså det kan ju inte sluta med makabert mord på nyfödd bebis. Där måste väl ändå manusförfattarnas gräns gå.
Citera
2015-11-15, 22:36
Medlem
Koppykatts avatar
Citat:
Annika och fosterbrorsan ihop kanske? Han ljög ju, det såg man på honom.

Ja, det kan ligga närmast till hands, i alla fall ingen av dem ensam. Om Annika lever så är hon definitivt inblandad men har inte gjort alla morden själv.

Vad var det brorsan jobbade med?

Så tänker jag ang husets betydelse, att det är kopplat till fosterbarnens uppväxt.

Hur hittade Jeanette och Marc detta huset? Vem sålde det till Holst?
Citera
2015-11-15, 22:36
Medlem
Intervju med Hans Rosenfeldt 'och jag törs lova att ingen kommer att bli besviken'.
Hmm nej.. men kan allting verkligen knytas samman.

Kill Brothers.
Vem som mördade prästen (förmodligen städaren)
Vad bloggerskan hade med saken att göra.
Vad han som höll Hans fången hade med saken att göra
Fritidsledaren

Har ni förresten läst detta? http://bloggar.expressen.se/tvbloggen/
Citera
2015-11-15, 22:39
Medlem
Min gissning är fortfarande Åsa creepy fejkgravid som mastermind ...
Citera
2015-11-15, 22:40
Medlem
Koppykatts avatar
Citat:
Alltså det kan ju inte sluta med makabert mord på nyfödd bebis. Där måste väl ändå manusförfattarnas gräns gå.

Tycker faktiskt redan de passerat gränser med fruktansvärda närbilder på lik och kadaver, så why not.

Men hoppas på att det goda segrar och att babyn blir räddad. Det är nog uträknat.

Jeanette hade redan fått värkar på vägen till huset.
Citera
Medlem
coldapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koppykatt
Ligger väldigt nära du!

Nej, fy fan så vidrigt nu>

Claes tror jag har dödat Annika nu efter hon kom hem till honom

Vad hade Claes gjort med spaden precis innan - man associerade att det var Claes som hade misshandlat Emil, men så visade det sig att Emil varit i Annikas tortyrkammare!

Men vi vet inte om det är Annika som bor där.

Vore superantiklimax att Annikas brorsa visade sig vara mördaren, nej tror inte det.

Men Claes har fortfarande kopplingar till Holst och motiv, fast hur kan han i så fall veta om huset där modellen med konstverken satt uppfixat, mördarens riktiga hemvist?
Riktigt klurigt och fruktansvärt vidriga bilder.

Om någon kommer på lösningen who done it , snälla spoila!!!!!

Ja angående det med spaden.

Claes är ett stort jävla psyko. Dödar först sin farsa. Sen måste han ha dödat Annika. Begraver henne. Men vet inte mera sen.

Man vet väl visst att hon bor där? Folkbokförd samt hennes psyko bilder med Claes.

Vem e Claes egentligen ? Vem är hans föräldrar ? Bakgrund? Han vill hitta lyckan. I att döda alla? Äsch
Citera
Medlem
Drifloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldape
Så barnet som Jeanette bär är inte ens spelmissbrukarens? Missade jag det helt? Hur?? Det verkar ju som de visste det redan, i sättet de pratade nu, "Du vill väl inte behålla det barnet" och Jeanette svarar: vi får se.

Hur vet mördaren att hon är där???? Att Jeanette är där?? Någon hatar Holst. Är han värsta adoptiv farsan eller?

Barnet är biologiskt Freddies och Jeanettes, men med intentionen att det ska ges till Freddie och Åsa efter födseln. Åsa kan inte få barn och hon och Freddie har därför lejt Jeanette (och hennes pojkvän) att agera surrogat i utbyte mot rejält bra betalt. Så förstår jag det, i alla fall.

Jag tänker att mördaren har ett så stort hat mot Holst att "kronan på verket" är att döda det barn som han längtat efter så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in