2015-11-15, 20:06
Medlem
spelat bort 30 000 hjälp mig:(!!!!!

jag börjar med att presentera mig... rakt av (idiot) jag har spelat bort 30 000 kr idag av pengarna som vi lånade för att köpa bil... jag haft problem med mitt spelade förut och spelat bort en del.. men då var jag själv nu bor jag tillsammans med min tjej, hon vet inget om det än men jag vill vara ärlig och säga allt till henne,, vad ska jag göra jag får panik av detta... vi har haft det otroligt bra och vi älskar varandra men efter detta vet jag inte hur hon kommer att regera,,, vad tycke ni att jag ska göra ? jag vill få slut på mitt problem
Citera
2015-11-15, 20:07
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefoni2015
jag börjar med att presentera mig... rakt av (idiot) jag har spelat bort 30 000 kr idag av pengarna som vi lånade för att köpa bil... jag haft problem med mitt spelade förut och spelat bort en del.. men då var jag själv nu bor jag tillsammans med min tjej, hon vet inget om det än men jag vill vara ärlig och säga allt till henne,, vad ska jag göra jag får panik av detta... vi har haft det otroligt bra och vi älskar varandra men efter detta vet jag inte hur hon kommer att regera,,, vad tycke ni att jag ska göra ? jag vill få slut på mitt problem

var ärlig och ta konsekvenserna av ditt handlande.. överväg även en behandling mot ditt spelmissbruk
Citera
2015-11-15, 20:08
Medlem
Niggerbullens avatar
Lägg korten på bordet (lol) och sök profesionell hjälp för dina problem. Dvs inte på Flashback kanske...
Citera
2015-11-15, 20:09
Bannlyst
Sök hjälp för ditt missbruk och hoppas du får någon, du ska vara ärlig mot fin partner på vinst och förlust.

Gråt inte i denna tråd något mer utan fokusera på det som är viktigt!
Citera
2015-11-15, 20:09
Medlem
Passepartouts avatar
Berätta allt, visa denna tråd och sök hjälp för ditt spelmissbruk. http://www.spelberoende.se/

All lycka till!
Citera
2015-11-15, 20:15
Bannlyst
Rensa hennes bankkonto och försök vinna tbx det du har förlorat. 30k är väl inget att whina om btw? Annars kanske du kan sälja en njure eller en hornhinna. Sälja knark? Ny flickvän? Busskort ist för bil? Du har alla möjligheter i världen som speltorsk.
Citera
2015-11-15, 20:19
Bannlyst
Hade min partner spelat bort pengar vi lånat till en bil så skulle jag fan avrätta hens släktträd.
Citera
2015-11-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseboll
Hade min partner spelat bort pengar vi lånat till en bil så skulle jag fan avrätta hens släktträd.

Onödigt inlägg.

Du ska säga sanningen till din flickvän och sedan söka hjälp. Vet inte hur länge du har spelat med det blir bara värre om du inte gör något åt det.
Citera
2015-11-15, 20:26
Medlem
hagsatras avatar
Avsätt resten av lånet för att försöka spela tillbaka pengarna. Om du förlorar 30k eller 50k är nog sak samma men vinner du tillbaka så är allt bra igen. Om du ändå förlorar allt så avslöja inte, utan säg du blev rånad eller utpressad
Citera
2015-11-15, 20:36
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Avsätt resten av lånet för att försöka spela tillbaka pengarna. Om du förlorar 30k eller 50k är nog sak samma men vinner du tillbaka så är allt bra igen. Om du ändå förlorar allt så avslöja inte, utan säg du blev rånad eller utpressad

Du är ju dum i huvudet. Varför skulle det "nog" vara samma sak att spela bort 30,000 som 50,000?
Citera
2015-11-15, 20:39
Medlem
Felpost
Senast redigerad av LimitedNuke 2015-11-15 kl. 20:43.
Citera
2015-11-15, 20:42
Medlem
Berätta vad som hänt. Vissa saker kan man ljuga om, och vissa inte. Eftersom ni lånade för att köpa bil känns det uppenbart att det här inte är något du kan fixa till. För över resterande pengar till ett konto enbart hon kan använda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in