2015-11-14, 12:59
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
länka det ?
https://ia801508.us.archive.org/4/it...hids%20Eid.mp4

Kan det vara den tro?
Citera
2015-11-14, 12:59
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1461.First.Avenue
Terroristcellen har utgått från Sverige? Kan någon bekräfta?

SvD eller om det var DN, whatever, skrev det först. Men det ändrades sen till Frankrike istället för Sverige. Det var det senaste jag läste om någon koppling till Sverige.
Citera
2015-11-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Det som stör mig mest är att varenda gång något händer; att terroristerna som individer försvinner ur mediabevakningen. Dom dödas,dumpas eller begravs på någon hemlig plats. Bröderna Koachi liksom bara upphörde efter att dom mötte döden i en lagerbyggnad.
Jag vill se liken innan jag tror på skiten. Mer fokus på gärningsmännen och deras bakgrund efterfrågas men det kanske kommer snart.
Det hade ju varit bra om de kunnat fånga åtminstone någon levande. Det kan komma fram saker i förhör som kan vara bra att veta.
Citera
Medlem
iflys avatar
Som man bäddar får man ligga. Europa kommer att gå under.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1461.First.Avenue
Terroristcellen har utgått från Sverige? Kan någon bekräfta?

Nej, arrtiklen som cirkulerar är falskt!
Citera
Medlem
RickRozays avatar
Insurgenter i mellanöstern lever på uppigande medel, oftast fenetyllin, en kemisk länk mellan amfetamin och teofyllin.

Dom hade inte åstadkommit detta utan sitt tjack kan jag lova.
Citera
2015-11-14, 13:01
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Jämna detta IS med marken. NU.

Rätt svårt när en stor andel befinner sig i Europa. De har hotat länge med attentat. Detta är bara början. Synd att de inte ger sig på politikerna bara, utan oskyldiga. Men de står väll i tacksamhetsskuld till de.
Citera
Bannlyst
beväpna er och förbereder er
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Verkar finnas uppgifter på att terrorister/na utgick från Sverige?
https://twitter.com/Bjornhassel/stat...94229783814144

det verkar troligt att de skulle kunna komma från eller ha stark anknytning till Sverige
Sverige är landet som tillåter terrorister och Mona gillar ju att "omskola" dessa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Rätt märkligt att Sverige inte höjer beredskapen just nu.
Inte minst med tanke på att två länder som tidigare varit föremål för terrorattacker för att ha smädat profeten, möts i en fotbollsmatch, vägg i vägg med en nyöppnad galleri med namnet Mall of Scandinavia.

Detta i en tid när gränsen varit vidöppen och tusentals människor passerats utan minsta kontroll.

Många av de flyktingar som kommit från Irak och Syrien nyligen skulle kanske kunna vara mål för hot och dåd. Vet någon hur etniciteten såg ut på de ställen i Paris där dåden ägde rum?
Citera
2015-11-14, 13:02
Medlem
ponnylover99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapp
Såg ett klipp nu som inte visar mycket, och då jag inte känner till Eagles of Death Metal's musik så kan jag inte svära på om det är inne i Bataclan. Men inomhus är det!

https://www.youtube.com/watch?v=1SbMUm0_QMI

Kan inte fatta hur folk går runt och filmar med casio-miniräknare 2015.
Citera
2015-11-14, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Insurgenter i mellanöstern lever på uppigande medel, oftast fenetyllin, en kemisk länk mellan amfetamin och teofyllin.

Dom hade inte åstadkommit detta utan sitt tjack kan jag lova.

Ja exakt.

Att det skulle ha någon koppling till islam och terror är bara befängt. Detta är enbart ett vansinnesdåd av folk under en psykos/rusning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in