Citat:
Lägg av nu, dra inte alla människor över en kam! Glöm inte att det finns flyktingar som behöver vår, eller världens hjälp. Du hade lipat som en hare om du varit i syriernas skor, flyktingar som inte haft något hem på fyra år. Som levt på fyra spänn om dagen och tappat hoppet, som satte sig i en gummibåt och nu möter osorterad rasism och hat. Vi måste sköta oss lite bättre. De som behöver stöd, ska vi ge stöd. Även om Europa är som en jädra fågelholk. Det är direkt fel att sprida den ensidiga bilden som du ger.
Men snälla du, du har ju ingen aning om under vilka förutsättningar jag har vuxit upp. Mina förfäder växte upp bra mycket sämra än vad dom som kommer nu gör. Jag har rest runt halva jorden och sett det så kallade lidandet och jag gör följande värdering: Jag må tycka att dumsvensken förtjänar att lida, men om jag måste välja så låter jag hellre folk födda på andra sidan jorden lida.
De som "satt sig i en gummibåt" hade med lätthet fått stanna kvar i något annat land där det inte är krig. Dom kommer hit för att ta våra resurser.
Jag har också varit dumsvenne, och sagt saker i stil med vad Quisling Reinfeldt sade: "det finns hur mycket plats som helst", men har nu sett verkligheten som den är, och det för många år sedan, de flesta araber och negrer skiter fullständigt i oss dumsvenskar. Vi är idioter, vi är pengajuver och fuktiga knullhål. Inget annat. Speciellt inte en så dumsnäll kille eller tjej som dej (tyvärr, för du verkar ju ha hjärtat på rätt ställe, men det krävs hårda tag också).
Jag har varit utan bostad flera år på grund av massinvandringen. Jag och tusentals andra svenska män som fått bo inneboende eller i en jävla lokal.
Angående det fetade: Jag har varit utsatt för tillräckligt många vedervärdiga fysiska konflikter med arabjävlar/negrer till "män" i SVERIGE för att ha blivit tillräckligt härdad för att kunna springa till kusten och åka gummibåt till Grekland utan att lipa som en hare.
Håller du dig inte för god för personangrepp förresten?
Som tur är så håller jag mej undan allt som har med media att göra. PC power är allt man behöver.