2015-11-12, 14:36
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prio4
Haha, eller hur! Danilo som Real "snodde" ifrån Barca

Ja, och Barcelona fick tyvärr nöja sig med en Alves som har gått ner sig och en omskolad mittfältare i form av Sergi Roberto

Citera
2015-11-12, 17:15
Medlem
C0ws avatar
Läste på Barcastuff twitter att Barcelona ska ta Arda-ärendet till CAS. Undrar vad fan de har väntat på egentligen. FIFA också, som vägrar komma med ett definitivt Ja/Nej beslut. Varför ska det vara så svårt?
Citera
2015-11-13, 18:24
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Japp, lyssnar man pa de band som kommit ut ar det svart att avgora om han ar dum i huvudet som gar i mellan och forsoker "hjalpa" Valbuena eller om han kontrolleras av sina ghetto polare. Oavsett har han forbrukat mitt fortroende att bara Real trojan.

Trott man blir, nar man antligen trodde det kunde bli lite lugn och ro i truppen.
Tyvärr verkar det som Benzema är högst delaktig. Sälj idioten direkt, City vill säkert ha honom. Så köper Real Madrid in Aguero.
Citera
2015-11-13, 20:28
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Japp, lyssnar man pa de band som kommit ut ar det svart att avgora om han ar dum i huvudet som gar i mellan och forsoker "hjalpa" Valbuena eller om han kontrolleras av sina ghetto polare. Oavsett har han forbrukat mitt fortroende att bara Real trojan.

Trott man blir, nar man antligen trodde det kunde bli lite lugn och ro i truppen.
Benzemas alibi och bortförklaringar raserar i allt kraftigare takt. Nu rapporteras det om ett erkännande samt avlyssnat material där han försäkrar att Valbuena kommer att punga upp. Av det lilla man läser så låter det otroligt att han skulle undvika en stint i fängelse.
Citera
2015-11-13, 21:01
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tyvärr verkar det som Benzema är högst delaktig. Sälj idioten direkt, City vill säkert ha honom. Så köper Real Madrid in Aguero.

Aguero är fan mer skadebenägen än självaste Vermaelen

Finns det nån möjlighet att Real försöker plocka in Zlatan på free transfer?
Citera
2015-11-13, 21:07
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Benzemas alibi och bortförklaringar raserar i allt kraftigare takt. Nu rapporteras det om ett erkännande samt avlyssnat material där han försäkrar att Valbuena kommer att punga upp. Av det lilla man läser så låter det otroligt att han skulle undvika en stint i fängelse.
Förmodligen blir han aldrig dömd till fängelse eftersom det skulle påverka hans karriär. Domstolar brukar oftast ta hänsyn till det.

Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Aguero är fan mer skadebenägen än självaste Vermaelen

Finns det nån möjlighet att Real försöker plocka in Zlatan på free transfer?
Jo, däremot var han mindre skadedrabbad i La Liga. Var det beror på vet jag inte, men jag ser ingen annan ersättare till Benzema. Om inte Real Madrid köper Hazard och flyttar på Ronaldo.

Zlatan till Real Madrid hade varit bra, för några år sen. Men som det se ut som behöver Real två anfallare så varför inte.
Citera
2015-11-13, 22:30
Medlem
Cybereye303s avatar
Väntas Benzema spela i el clasico? Funderar på om det inte blir mycket mindre livat utan honom.

Han brukar vara bra mot Barcelona. Senast lagen möttes spelade han en stor roll i Reals anfall. Var delaktig i de flesta höjdpunkterna och stod för en briljant assist. Han är nog den som bäst samarbetar med Ronaldo också.

Det sägs förresten att Messi bestämt sig för att ta risken och spela matchen. Den killen är inte klok.
Citera
2015-11-13, 22:48
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Förmodligen blir han aldrig dömd till fängelse eftersom det skulle påverka hans karriär. Domstolar brukar oftast ta hänsyn till det.

Jo, däremot var han mindre skadedrabbad i La Liga. Var det beror på vet jag inte, men jag ser ingen annan ersättare till Benzema. Om inte Real Madrid köper Hazard och flyttar på Ronaldo.

Zlatan till Real Madrid hade varit bra, för några år sen. Men som det se ut som behöver Real två anfallare så varför inte.

Real vill ha lewandowski, som ju vore ett bättre alternativ än Aguero. Det vore också ett bättre alternativ än skurken Benzema.
Citera
2015-11-13, 22:53
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Real vill ha lewandowski, som ju vore ett bättre alternativ än Aguero. Det vore också ett bättre alternativ än skurken Benzema.
Tycker jag verkligen inte. Dels för att Robert är fel speltyp men Robert är också sämre än Aguero.

Inc storm.
Citera
2015-11-13, 23:06
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Tycker jag verkligen inte. Dels för att Robert är fel speltyp men Robert är också sämre än Aguero.

Inc storm.

Vadå fel spelartyp? Aguero är mer olik Benzema i sitt spelsätt än Lewa. Lewa är betydligt hetare än Aguero just nu.
Citera
2015-11-14, 00:25
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Mja, är inte så lätt att hitta bra ersättare. Men att få in Zlatan, helt gratis dessutom, vore jävligt bra. Säkert dyr i drift (lön), men bör väl inte vara några problem att skriva kontrakt på 1-2 år, så sitter de inte fast med honom ifall det skiter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-

Real kommer aldrig få loss Lewandowski.
Citera
2015-11-14, 12:35
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Mja, är inte så lätt att hitta bra ersättare. Men att få in Zlatan, helt gratis dessutom, vore jävligt bra. Säkert dyr i drift (lön), men bör väl inte vara några problem att skriva kontrakt på 1-2 år, så sitter de inte fast med honom ifall det skiter sig.

Det vore faktiskt en väldigt intressant om än tillfällig lösning. Det är väl egentligen lönen som det skulle vara frågan om då. Jag menar, jag kan inte se varför Zlatan inte skulle vilja köra en säsong eller två i Real om han är efterfrågad. Som sagt skulle han isåfall gå gratis och i Real skulle väl dessutom en absolut sista chans på CL-bucklan vara möjlig... Känns väl inte riktigt som att Real skulle plocka in honom, men låt säga att Zlatan fortsätter att trycka dit bollar som nu senast och dessutom nätar några fina baljor i CL, kanske en liten chans skulle finnas där då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in