Citat:
=MeanME|55349810]Att sätta fingrarna i öronen när andra raderar ut dina bevis och hävda att ingen motbevisat dig gör dig enbart till en idiot inget annat. Tror du någon imponeras av detta beteende?
Imponeras? HAHAH vad i hela fridens namn menar du?

Varför skulle jag vilja imponera på någon? haha. Nej ni har inte motbevisat nåt alls. Och ni har verkligen inte raderat bevis. Ser du vad du skriver ens? Radera bevis? Det innebär att bevisen finns men ni vill ta bort dem för att det ska se ut som att det inte existerar bevis. Din ruttna fan.
Citat:
Du brister i kunskaper om biologi, fysik, logik mm mm.
Du är en lallande idiot varken mer eller mindre.
Som ren underhållning, det är som att se ett underhållningsprogram med en Dunning Kruger personlighet när man läser dina inlägg där du står och slår sig för bröstet och talar om för allt och alla att du är bäst när du i själva verket snarast är lite utvecklingsstörd. Det är stor lyteskomik.
Din lilla idiot. Jag har aldrig talat om för allt och alla att jag är bäst. Det är dina ruttna hjärnceller som brister när du tolkar mina texter och därför tolkar du mina texter på ett visst sätt.
Biologi handlar om livet, arterna. Kort och gott livet i naturen.
Fysik handlar om vår värld, kosmos. Allting som består av materia som går att mäta, väga och undersöka.
Logik handlar om förnuftet och hjärnan. Att med tankens kraft kunna bolla fram och tillbaka idéer och komma till en given slutsats. Var så god. Berätta för mig var jag brister? Förklarade inte alla tre helt korrekt? Om inte berätta vad som var fel, om du inte kan skäms på dig. Jag har absolut inte hämtat förklaringar på annat håll än de källor jag litar på och det är i böcker som jag läst för åratal sen. Men berätta för mig var jag brister? Om du vill vara mer specifik, kommer jag också vara mer specifik i mina förklaringar men när du endast skriver tex biologi kommer du få förklaring på biologi.
Citat:
Du är så rolig och korkad att du anar bara inte.
Vänta, jag ska sluta skriva för du skrev så. HAHA nej jag driver med dig, Tror du det rör mig i ryggen vad du säger? Det du säger är skitsnack och det är givet att du och dina gelikar måste det för att jag gungar och skakar om er verklighet och era bubblor spricker snabbare än normalt.