Citat:
Men skärp dig, varför skulle det vara sant för? Så du menar alltså att om du mainar mid och och möter en AD carry main så är det inte 'troligt' att du kommer vinna över honom och kunna carrya ditt lag till vinst? Även om han är plat V i sin ad carry roll så betyder det inte nödvändigtvis att han är plat V i sin midlane roll ju. För att kunna carrya ett game måste du vara minst 2-3 divisioner högre än ranken du lirar i. Det vill säga för att kunna carrya i plat måste man vara minst plat 3. Men för att bara kunna hålla sig kvar i plat vinna/förlora = 50/50.
Detta är sant.
Men att jag förlorade är pga folk som blivit boostade etc. Dom går bland annat 1/7- 0/13- 1/10 osv.
Inte mycket att göra i ett sådant läge.
Kommit upp till guld 2 igen
Detta är sant.
Men att jag förlorade är pga folk som blivit boostade etc. Dom går bland annat 1/7- 0/13- 1/10 osv.
Inte mycket att göra i ett sådant läge.
Kommit upp till guld 2 igen
Och sen är ju vissa bättre på att helt enkelt bli "carriad" utav andra också, bara för jag går 0/2 i lane så betyder det inte att jag är boostad, ja, jag kanske suger toplane å är tvungen å spela toplane MEN förstår man spelet så kan man ju med enkelhet bli carriad ändå, eller sätta sån hög pressure toplane attt ens ad carry går rampage medans man själv splitpushar och skiter i om man dör eller inte i och med att ens lag vinner mera på det.
Okej, så du menar alltså att du aldrig har haft negativt KDA för du har blivit stompad på en roll du inte spelar så ofta? Sluta skyll ifrån dig, du har omöjligt 20 matcher irad med folk som går 0/10, du hör väl själv hur låg sannolikheten för det är?
Och sen svarade du ju inte ens på min fråga, hur många matcher har du spelat den här säsongen?
Du har alltså antagligen ungefär plat MMR i normal games.