Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-11-08, 22:12
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Missade två minuter innan bilinbrott, hur kom det sig att han valde just den bilen? Lite väl bra sammanträffande... (Såvida jag inte missade något som gör det hela logiskt).

Förmodligen för att den var gammal och säkerligen inte hade något larm.

För övrigt stör jag mig som fan på Marc, men det är nog meningen att man ska göra det. Så fucking ansvarlös, mand! Vore jag ihop med den pinglan skulle jag nog skärpa mig.
Citera
2015-11-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Missade två minuter innan bilinbrott, hur kom det sig att han valde just den bilen? Lite väl bra sammanträffande... (Såvida jag inte missade något som gör det hela logiskt).

slumpen, gick förbi och såg surfplattan
Citera
2015-11-08, 22:13
Medlem
Bandida.locas avatar
Mördaren måste ju finnas på övervakningskamera nu
Citera
2015-11-08, 22:15
Mördaren väljer kanske att avlägsna människans viktigaste organ/delar. Hjärta, hand, kön, hjärna och ögon.

Det är kanske något som offren har gjort/skulle sett/skulle vetat/borde insett/känt, men struntade i eller inte brydde sig tillräckligt.

Mördaren hatar svek och lögner och tar de delarna/organen som han anser vara relevanta för deras brott gentemot honom eller någon närstående till honom.
Citera
2015-11-08, 22:16
Medlem
Inte uteslutet att det faktiskt är Emil. Fast varför ville han hjälpa polisen tidigare då?

I första säsongen så avslöjade dom mördarens identitet i avsnitt 8. I avsnitt sju fokuserade dom på en misstänkt som sen visade sig vara ett villospår. Kvällens avsnitt var ju också det sjunde, men det känns lite väl stor upprepning om dom gjorde likadant nu.

Angående Hans, I had a bad feeling. Stackars Saga

Henrik slutar se sin familj och rensar ut deras saker. Pga av Saga antagligen? Han försökte även vara utan drogerna, men det går knappast att sluta cold turkey. Intressant hursomhelst. Faktiskt skulle dom vara ett passande par. Hon behöver sitt space, och han ger henne det. Om hon nu inte blir ditsatt för mammans död vill säga.

Sen var det väl kanske lite väl stor slump att kortspelaren bröt sig in just i mördarens bil?
Citera
2015-11-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Mördaren väljer kanske att avlägsna människans viktigaste organ/delar. Hjärta, hand, kön, hjärna och ögon.

Det är kanske något som offren har gjort/skulle sett/skulle vetat/borde insett/känt, men struntade i eller inte brydde sig tillräckligt.

Mördaren hatar svek och lögner och tar de delarna/organen som han anser vara relevanta för deras brott gentemot honom eller någon närstående till honom.
Precis, hittar man kopplingen här så har vi svaret. Hans högerhand, är det ett äktenskap eller ett avtal, en handskakning. Könet, kan det stå för otrohet eller kanske sexuellt övergrepp? Hjärtat, kanske svek i kärlek? Det måste finnas en person som drabbats illa av offren? Det måste finnas en röd tråd.
Citera
2015-11-08, 22:24
Medlem
Sorgligt med Hans, gillar den karaktären mycket. Någon som vet om en säsong fyra är aktuell?
Citera
2015-11-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Inte uteslutet att det faktiskt är Emil. Fast varför ville han hjälpa polisen tidigare då?

I första säsongen så avslöjade dom mördarens identitet i avsnitt 8. I avsnitt sju fokuserade dom på en misstänkt som sen visade sig vara ett villospår. Kvällens avsnitt var ju också det sjunde, men det känns lite väl stor upprepning om dom gjorde likadant nu.

Angående Hans, I had a bad feeling. Stackars Saga

Henrik slutar se sin familj och rensar ut deras saker. Pga av Saga antagligen? Han försökte även vara utan drogerna, men det går knappast att sluta cold turkey. Intressant hursomhelst. Faktiskt skulle dom vara ett passande par. Hon behöver sitt space, och han ger henne det. Om hon nu inte blir ditsatt för mammans död vill säga.

Sen var det väl kanske lite väl stor slump att kortspelaren bröt sig in just i mördarens bil?

För att inte säga vilken tur det är med att fotografen hade ihop det med teknikern...
Citera
2015-11-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Sorgligt med Hans, gillar den karaktären mycket. Någon som vet om en säsong fyra är aktuell?
Är öppet, tydligen fungerar den här säsongen som både serieavslut eller sässongavslut.
Citera
2015-11-08, 22:36
Medlem
På adressen nedan finns iaf lite info om kommande avsnitt.. För de som vill läsa

http://www.svt.se/bron/se-program/tabla/

Tycker det känns väldigt öppet om vem som är mördaren... Lyckan gubben? Han hade iaf grön jacka orecis som den som hoppade in i gula bilen hade... O den efterhägsna bruden verkar ju heller inte helt frisk... Konstguiden har vi kog inte hört det sista om. Och varför blev henrik så skum...
Citera
2015-11-08, 22:36
Hans ex börjar jag tänka på mer och mer. Hon tillsammans med en sidekick, tex Claes.

Hans köttade hand, en gest och symbol för svikna löften och hämnd.

?
Citera
2015-11-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Sjukt synd, kändes fan som att han skulle överleva när han inte dog direkt!

Bara jag som tror att Emil dör i nästa avsnitt? Känns som att han är enda länken till mördaren, tror att stalkern kommer dö så småningom också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in