Citat:
Ja men visst är det så. Svenskarna är så förslöade ideologiskt och har blivit så söndercurlade av staten i generationer att det är ATH i västvärlden.
Det är helt otroligt, det är faschinerande att se.
Vi litar FÖR MYCKET på politiker och myndigheter, vi är inte kapabla att mentalt skydda vårt eget land, det står nu helt klart. Detta var faktiskt lite värre än jag trott.
Det är först när svenskens barn råkar illa ut som hen svagt börjar fundera.
Det är helt otroligt, det är faschinerande att se.
Vi litar FÖR MYCKET på politiker och myndigheter, vi är inte kapabla att mentalt skydda vårt eget land, det står nu helt klart. Detta var faktiskt lite värre än jag trott.
Det är först när svenskens barn råkar illa ut som hen svagt börjar fundera.
Nu ska vi inte vara så pessimistiska. Det är i vart fall 25 procent som kan tänka sig att rösta på SD och räknar vi med enbart män kanske det är över 35 procent. Vilket är mer än något parti. Alltså är Sd största parti bland män. Med stor marginal. Nedgången tror jag beror på att kvinnorna sviker. Fast det handlar om några procent, i dagens mätning 0,6 procent.
SD bör lyssna mer noggrant på vad 7klövern faktiskt säger. De vill inte stänga gränserna eller försvåra massinvandringen för att underlätta för svenskarna. Enligt 7klövern mår alla svenskar bra, de går till sitt jobb, kan sjukskriva sig, får bra vård och bra pension. Ett gott liv med andra ord. Inte ens 2 miljoner nya invandrare på ett par år skulle ändra på detta. Folkets välmående betraktas som att det aldrig kan försämras, något evigt konstant. Det är den springande punkten till varför bara svenskar kan vara rasister och att man kan tillåta sig att raljera över folket eftersom de lever ju ändå så gott. Fokus nu för politiker är därmed att hjälpa migranterna.
Här tycker jag att sd ska lägga in stöten. Tanken att folket reder sig och att större del av alla resurser därför ska tilldelas migrationen innebär ju logiskt sett att folket inte har några ledare som värnar om svenskarna. Okey, materiellt sett har vi det bra, men offentliga lokaler, primärsjukvård, service till äldre som bor hemma, infrastruktur, tillgängligheten för handikappade, bostadsköer med mer tillåts urarta. De som drabbas värst av detta är kvinnor. Speciellt med tanke på att det satsas lika mycket idag på offentlig verksamhet som det gjordes för snart 10 år sedan, trots att vi blivit 600 000 fler. Det har fått konsekvenser och just nu tror alldeles för många att det handlar om en prioriteringsfråga i kommun och landsting när det i själva verket beror på att kostnaden för invandringen sätter stop för utvecklingen. Kan SD på ett pedagogiskt sätt förklara detta så att de drabbade kvinnorna fattar galoppen kommer opinionsmätningarna att stiga.