2015-11-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Var har hon funnits då enligt dig? Kom med en rimlig teori istället för att ifrågasätta precis allting som har med den här utredningen att göra.

Snart säger du väl att Lisa egentligen inte är död utan hålls fången av IS, allt är en big scam.

Detta borde utredas av en oberoende kommission.
2015-11-06, 22:19
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att jag tycker att du inte beter dig öht i nån fråga som skulle indikera kvinna?
Är det att vara oförskämd? En fråga jag ställt x flera det är frånvaron om tankar till offret - det undviker du galant.
Din planteringscocktail?
Fattar du inte vad kluster betyder så säg det istället. Det är inte +4.
Att jämföra mig med en penis är oförskämt.
Jag skrev receptet på min planteringscocktail för tio minuter sedan. Jag vet vad kluster är. Varför skulle planteringscocktailen inte ge en riktig blodbild?
2015-11-06, 22:20
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej när alternativteoretikerna/foliehattarna har skämt ut sig tillräckligt och blivit avskydda av tillräckligt många så byter dom bara nick och fortsätter i samma banor.

Det jag inte förstår är... VARFÖR sitter någon i tråden och sprider felaktig information gång på gång när den personen påstår sig ha läst FUP???
Det finns 3 bilder som visar att det är felaktig information! När personen får mothugg då svänger det till "menade" om det var vid undersökningstillfället men det sas inte ett ord om innan i inläggen.

Innan var det inte frågan om något undersökningstillfälle utan ett rakt påstående!

Bild från fup på plasten som ingen som har läst fupen borde ha undgått att se!!!
https://minfil.org/Y8n6k9bab2/Bagageutrymme_med_plast.JPG

Fråga: XOppan är absolut inte ensam om att göra så här. Frågan är... Vad får ni ut av att förvränga det som står i fup, det som är sagt i rätten osv? VARFÖR?

Det som borde ha gjorts här är att ifrågasätta varför bilen var så välstädad i just bagageutrymmet och att den byggplast som ligger där ser så ny ut!

Resten av bilens utrymmen är ju i det närmaste en soptipp med allsköns bråte som ser ut att ha legat där länge. Skitigt och stökigt... förutom i bagageutrymmet... Har han städat bagaget och inte resten av bilen. VARFÖR i så fall???

Kan du förklara lite hur du tänker om byggplast. Du avser alltså den lilla gula plastbiten som färgburkarna står på?
2015-11-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter
Oj hela 6 cm "större", är nog lika svårt att få in en kropp där ändå ! Kan benen stuckit ut då eftersom dörren stod öppen så att de 30 cm inte räckte till tro? Har inte läst FUP:n
Eller tråden ? Det här ämnet har varit uppe minst 2-3 gånger, även det senaste dygnet, och en hygglig slutsats dragits.
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Detta borde utredas av en oberoende kommission.
Kan inte låta bli att le, så byråkratiskt av dig att tycka att man skall tillsätta en kommission, en oberoende kommission då antar jag. Vilka skall den bestå av? De postare i tråden som har flest inlägg kanske?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det lättar inte upp stämningen i tråden att vara oförskämd.

Vad har det med saken att göra? Varför skulle inte min planteringscocktail ge en riktig blodbild på en liten fläck?

Du kanske skulle testa din teori med #Hamilkar. Bara ett förslag.
2015-11-06, 22:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Att jämföra mig med en penis är oförskämt.
Jag skrev receptet på min planteringscocktail för tio minuter sedan. Jag vet vad kluster är. Varför skulle planteringscocktailen inte ge en riktig blodbild?
Åh, nej då. Penisar kan vara vackra. Det vore skillnad om jag ansåg dig dags för rättspsyk eller så. Det vore inte snällt alls.

Lägg in igen för du har pratat om att sila i nylonstrumpor och centrifuger så jag har ingen aning om vad du talar om specifikt.
2015-11-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Jag trodde Lisas moped stod bredvid Julias?

SH visar något annat - och ologiskt. Ingen tycks ifrågasätta det.
Han kanske inte visste exakt var den stod. Han flyttade ju (enligt egen utsago) på den.
2015-11-06, 22:25
Medlem
XeniaOnatopps avatar
fp Förbannade lika avatarer
2015-11-06, 22:26
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klurigkluring
Du anser m a o att fläcken som jag har skapat med min lilla amatörtest inte går att DNA testa?

http://www.homokozo.se/lh-fakta.php

Vad jag först och främst ser är att den andra fläckens konturer är så extremt suddiga att det måste röra sig om en överföring och inte en direktblödning. Suddigheten beror inte bara på själva överföringen, utan framför allt på att det vatten du har använt har spräckt en stor del av de röda blodkropparna, och fått ut deras hemoglobin i lösning. Vad du överför är alltså i första hand en massa synligt hemoglobin löst i vattnet. Den allra största delen av de vita blodkropparna sitter fast i fibrinfibrer som i sin tur sitter fast i papperstussen, och låter sig inte överföras. Du kan få en DNA-signal, lite grann beroende på hur länge du har låtit provet torka innan du återfuktade det och hur mycket blod det ursprungligen var, men du ska alltså inte tro att det röda du har överfört ens tillnärmelsevis är att likna vid helblod, och du ska heller inte tro att en van kriminaltekniker tolkar din överföring som en blodfläck.
2015-11-06, 22:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
SH visar något annat - och ologiskt. Ingen tycks ifrågasätta det.
Han kanske inte visste exakt var den stod. Han flyttade ju (enligt egen utsago) på den.
Vad har pappan gjort iom att du anser honom så hemskt mystisk? Vad är fortsättningen i din gissningslek? Han är topsad och på Lisas kläder finns NBs DNA. Tell me the connection.
2015-11-06, 22:28
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Åh, nej då. Penisar kan vara vackra. Det vore skillnad om jag ansåg dig dags för rättspsyk eller så. Det vore inte snällt alls.

Lägg in igen för du har pratat om att sila i nylonstrumpor och centrifuger så jag har ingen aning om vad du talar om specifikt.
Så du brukar jämföra kvinnor med penisar och tro att det är komplimanger.

Läs mitt recept då, och förklara varför det skulle ge kluster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in