Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
"Du behöver inte tro" utan kan läsa på sidan 43 att det var en kriminalsökhund plus fem forensiker som undersökte ladan på måndagen efter det att handsken hade hittats där av bröderna. Hunden markerade ganska omgående i lokalen där NB uppgivit att han masturberat i sydöstra delen av ladan. Men i övrigt inte alls, trots att rummet där hon ska ha hängts, med alla besudlade snörstumpar, låg precis i närheten.
I FUP sid 48 läste jag:
Citat:
Undertecknad blev kallad till Blomberg för att bistå tekniker i utredningsarbetet i aktuellt
ärende. Hunden som utförde arbetet är utbildad kriminalsöks hund, hunden letar efter avlidna
människor, blod och sperma från levande människor.
Söket gjordes i ”gamla sprit magasinet”. Markerat med svart kryss på kartan.
Uppdraget var att söka runt och på en grön hjullastare av märket John Deere, även en lastpall
skulle sökas av. Hunden letade noggrant och bra utan att komma till någon markering.
Men jag är inte säker om hunden varit i mjölkrummet.
I.a.f. behöver du inte vara sarkastiskt om min tro. Man kan vara trevlig mot andra istället att håna dem
F.ö., är den platsen som hundarna markerade är det berömda onaneringsrummet?
CITAT:
I sydöstra hörnet av
ladugården fick sökhundar markering i ett rum som synes ha varit ett omklädningsrum
/personalrum. Det var smutsigt och dammigt på golvet där hundarna markerade. Platsen
topsades.
FUP sid 43