2015-11-04, 20:09
Medlem
Den vittnande militären (tillika pappans kollega) använder ord som ( när han hittar kadavret)

Där någonstans känner jag att det nu börjar det bli lite för mycket som är konstigt här.

Dels hela utstrålningen (angående mötet med mgm)

men vi var aldrig grupperade där så att säga, så att säga = osäkerhet

Det förstärkte bara min känsla.

Jag upplevde att han tog mod till sig för att komma fram

det kändes inte så rätt fram om man säger så, det är känslor

Det är vad jag trodde där ock då.

Jag fick en konstig känsla,

Är han ett skämt?? En militär som går omkring och "känner" som förmodligen aldrig umgåtts med arbetarlitauer och som uttalar sig om mgm:s "utstrålning"?! Men som inte vet var han varit dagen innan? Och som är osäker på väderstreck?! Och inte kan bedöma avstånd mellan sig och mgm!?

Är det så här svenska militärer är? "Utstrålning"- är inte denna militären en foliehatt så vad är det då?

Det är uppenbart att han far med osanning och skyddar någon.
Senast redigerad av nopomil 2015-11-04 kl. 20:17.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Det evinnerliga tjatet om att NB bajsat och mastruberat i ladan; mig veterligen finns inga bevis för att han gjorde något av de under/strax efter det dåd han är häktad för. Det är rena tankefoster och frosserier av somliga här inne på forumet att påstå det.
Det är inte till hans fördel heller.
Bannlyst
Citat:
Vem av oss två som legat med flest brudar ser jag som tämligen ointressant faktiskt. Detsamma gäller dina runk-vanor; även hur du tömmer tarmen utomhus. Hela ditt inlägg osar dålig självkänsla. Trist.

NB har erkänt att han onanerat flertalet ggr i ladan , även att han tömt tarmen antalet ggr. Det har väl även framkommit att andra som arbetat i ladan har gjort just detta?

han har gjort det i ett omsvep om att det då var möblerat och man då kunde sitta ner, vart vill du komma ? förstår du inte ens att hans ens frisserade tillkortakommande till svar är än mer bevis ?

Tror du jag har dålig självkänsla så har du fel, jag gör rätt för mej
2015-11-04, 20:10
Medlem
mjohan84s avatar
Det är helt sjukt att en gärningsman av denna kaliber skulle vara förstagångsförbrytare...
Han måste ha gjort något tidigare i sitt liv emot kvinnor/tjejer, i min värld låter det jävligt underligt att gå ifrån internetporr till att hänga en tjej på detta sätt ...

Tror ni att han frågade henne lite först men hon avfärdade honom och Därför gick det som det gick ?

Kan det finnas gamla offer i hemlandet som blivit drabbade av denna imbecill ? Gick han kanske till horor för att stilla sina lustar i Litauen men hittade inga här i Sverige
2015-11-04, 20:10
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Vem av oss två som legat med flest brudar ser jag som tämligen ointressant faktiskt. Detsamma gäller dina runk-vanor; även hur du tömmer tarmen utomhus. Hela ditt inlägg osar dålig självkänsla. Trist.

NB har erkänt att han onanerat flertalet ggr i ladan , även att han tömt tarmen antalet ggr. Det har väl även framkommit att andra som arbetat i ladan har gjort just detta?
Kan du visa var du har fått uppgifter om att andra än GM runkat och lagt ut satser med sperma i ladan?
Vem mer än GM har skitit i det blå skåpet dvs. bajsat i ladan och låtit skithögen ligga kvar?
Jag trodde att djur beter sig så, inte människor.
Litauern är väl för all del mer djur och predator än människa om man betänker hans handlingar.
Jag har svårt att tro att det finns fler som är så sjuka i huvudet och rent äckliga på den lilla orten.
Tack på förhand!
2015-11-04, 20:16
Medlem
Är det någon som tror att det är svårt att plantera bevis eller DNA?
Det har rysk underrättelsetjänst gjort länge.

Skulle inte svenska militärer klara det? Eller poliser? Är dom så värdelösa?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Mitt tips angående tingsrättens bedömning och det sedvanliga överklagandet:

Tingsrätten:Livstids fängelse

Hovrätten: Livstids fängelse

Avgörande för dessa domar blir den tekniska bevisningen som finns; DNA-spår, blod e.t.c.

Sällan man sett sådan övertygande bevisning som i det här fallet. Trist historia. Hoppas familjen Holm kan samla ihop sig efter detta.
Medlem
Finns alltså folk härinne som inte tror att psykopaten dödade Lisa? Då vill jag gärna läsa era funderingar om vem det annars är? Som inte lämnar NÅGOT spår efter sig överhuvudtaget, hur det kommer sig att alla bevis pekar på en person.
2015-11-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
samt att alla baltiska gästarbetare i framtiden registreras i en databas. Där tidigare uppgifter, som brott etc kan ses. Samt att de som anställer dessa balter är ansvariga för dem....

Det måste börja utredas nu och helst beslutas om att arbetskraftsinvandrare (inklusive från EU) med brottsligt förflutet inte släpps in i Sverige. Förr eller senare måste det komma visum-prövning. I detta fall hade det inte hjälpt eftersom psykopaten tydligen inte var belastad. Det kan inte fortgå på det här viset. Den allmänna brottsligheten har eskalerat mycket. EU var inte paradiset, snarare tvärtom. Och det framgår tydligare för varje år.
2015-11-04, 20:18
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Lägg därtill att byssjan var okänd för de flesta förutom de som arbetade på Martorp.

Är det bevisat att byssjan var okänd för de flesta som inte arbetade på Martorp? Fanns det folk på Martorp 24/7 som hade koll på vem som rörde sig på fastigheten och var de eventuellt gjorde det.

Dessutom, de som arbetar på Martorp besökte byssjan ytterst sällan, så hur kan de veta vem som strök omkring nämnda byggbod när Martorpsfolket inte var i närheten av byssjan?

De flesta förutom de som arbetade på Martorp, säger du. De flesta utesluter inte att någon utanför Martorpspersonalen kände till byssjan.

Jag vill bara få fram att ditt påstående är värt noll och intet som bevis. Totalt meningslöst att föra fram det i en domstolsförhandling tycker jag.
2015-11-04, 20:18
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svetsadskruv
han har gjort det i ett omsvep om att det då var möblerat och man då kunde sitta ner, vart vill du komma ? förstår du inte ens att hans ens frisserade tillkortakommande till svar är än mer bevis ?

Tror du jag har dålig självkänsla så har du fel, jag gör rätt för mej

Vart jag vill komma? Det borde tämligen enkelt kunna räkna ut.

Du gör säkert rätt för dig, precis som majoriteten av oss medborgare. Förstår inte varför du vill framhäva din person som du gör; inbillar att de flesta inte bryr sig.
2015-11-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Den vittnande militären (tillika pappans kollega) använder ord som ( när han hittar kadavret)

Där någonstans känner jag att det nu börjar det bli lite för mycket som är konstigt här.

Dels hela utstrålningen (angående mötet med mgm)

men vi var aldrig grupperade där så att säga, så att säga = osäkerhet

Det förstärkte bara min känsla.

Jag upplevde att han tog mod till sig för att komma fram

det kändes inte så rätt fram om man säger så, det är känslor

Det är vad jag trodde där ock då.

Jag fick en konstig känsla,

Är han ett skämt?? En militär som går omkring och "känner" som förmodligen aldrig umgåtts med arbetarlitauer och som uttalar sig om mgm:s "utstrålning"?! Men som inte vet var han varit dagen innan? Och som är osäker på väderstreck?! Och inte kan bedöma avstånd mellan sig och mgm!?

Är det så här svenska militärer är? "Utstrålning"- är inte denna militären en foliehatt så vad är det då?

Det är uppenbart att han far med osanning och skyddar någon.

Hur fan får det det till att det är uppenbart? Du kan väl misstänka det om du så gärna vill, men det är ju helt stört att du, baserat på texten ovan, bedömer det som uppenbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in