Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Ja herrejävlar vad jag gav sken. Ditt sken i den här tråden har ju varit som ett antal exploderande solar

Kan du för en gångs skull komma med något vettigt? Eller ännu hellre.
Ge fan i att svara på mina inlägg med dina floskler!
Håll dig till dina månar som är gröna ostar och pingviner på nordpolen!
Nej Julia åkte bara några minuter innan dom andra var klara med stängningen.
Vad är
stängningsdags för dig. Minuten dom låser dörren och går därifrån eller en stund innan?
Sid 152 FUP
Fel tid angiven i förra förhöret då Julia lämnar cafét
Det klargörs att den tid som Julia skrev ut sig från jobbet aktuell söndag var kl.18.15 och inte
kl. 17.15 som står i det förra förhöret med Julia. Julia menar att hon sedan lämnade med sin
moped kl. 18.20.
Det krävs ett erkännande men även det misstänker jag kommer att omvandlas till att han blev torterad till ett erkännande så det är falsk för att han ska slippa mer smärta.
SM i foliehatt...? Det verkar nog snarare vara OS i foliehatt...
Vi mer normalstörda kommer ofelbart sist i den tävlingen...
TACK O LOV!!!
Jag tycker mig känna igen argumentationstekniken från postare som saknar argument.
Stängningsdags var kl 18. Sid 127:
Citat:
Lowa vill minnas att Julia gick därifrån ungefär samtidigt när Lisa
och Rebecka gick in i personalutrymmet för att hämta sina grejer. Betyder att de var tre tjejer
kvar för stängningen.
Sid 144:
Citat:
Julia ombeds att berätta hur det gick till vid stängning av cafét det aktuella datumet. Hon
svarar att hon åkte ca 5 minuter tidigare än de andra tjejerna, Rebeca, Lova och Lisa. Julia
förklarade att hon skulle åka moped hem och att hon hade den parkerad vid Lisa moped.
Det råder ingen tvekan om att Julia inte ingick i den trio som stängde, och inte heller anledning att tro att GM valde tjej efter hårfärg, utan valde den som ensam lämnade kaféet sist, om han inte av någon anledning hade siktat in sig på just Lisa.