2015-11-03, 12:53
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iorjsa
Har läst igenom hela denna tråd i princip =) och det verkar mest va gnäll på att rullarna inte är redigerade i hollywood
Haha, inte som att det är det som krävs. Kolla på ADHD, kolla på Köör Baah osv. Men det där som ni/du(?) har på g ser fan inte bra ut någonstans alltså. Sorry.
Citera
2015-11-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Haha, inte som att det är det som krävs. Kolla på ADHD, kolla på Köör Baah osv. Men det där som ni/du(?) har på g ser fan inte bra ut någonstans alltså. Sorry.

Kanske borde uppskatta de få filmer sverige spottar ur sig istället för att trashtalka något du inte ens har sett.
Citera
2015-11-03, 16:49
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kanske borde uppskatta de få filmer sverige spottar ur sig istället för att trashtalka något du inte ens har sett.

Word
Citera
2015-11-03, 16:53
Medlem
damtrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska

Såg ut som i trailern att dom körde Älvsjö-yarden, du som klagar kan jag nästan garantera att du aldrig kommer köra, varför är hela flashback fullt med klagande toys? Har du ens kört en panel? Har du ens rätt att ha åsikter om det där projektet?
Citera
2015-11-04, 07:23
Medlem
Nos4a2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damtralla
Varför är hela flashback fullt med klagande toys?

Nivån här tycks ha dalat ofantligt sedan whoa.nu stängde ned. Åldersgränsen verkar tandlös, eller så är det vuxna som uppför sig som 12-åringar.

OnT: Tycker inte Snabba Ryck verkar skilja sig nämnvärt från det mesta som kommer ut. Svårt att avgöra på trailern.
Gillar man inte musiken kan man ju sänka ljudet. Gillar man inte redigeringen eller målningarna kan man ju titta på annat. Har man inget positivt/konstruktivt att säga kan man ju hålla käft.

Har själv extremt svårt för de där filmerna med Nrg och gänget. Fattar inte stilen alls. Ser hellre ett rent tåg. Orkar inte direkt hata dock.
...nu gjorde jag nästan det iaf iofs. Ursäkta.

"Kul att det körs"
Citera
2015-11-04, 21:41
Medlem
Jag säger bara, mer film så blir jag glad! Tycker det är nice med den blandning vi har, allt från riktig mästerlig kvalité till det mer simpla. Regardless så är det njutbart att se på enligt mig. Inget man betalar för att se på heller så varför klaga? Vem säger att det finns en viss nivå man måste följa efter för att ladda upp en film på youtube?
Citera
2015-11-07, 22:40
Medlem
184s avatar
Vi får hoppas på det! Personligen är jag väldigt nyfiken på TK's rulle.
Citera
2015-11-08, 05:18
Medlem
RonnyRasks avatar
Som kontrast till allt snack om rullar som ska släppas 2015..

Widestyle! https://www.youtube.com/watch?v=ta5IWDKGJWI

Gott och blandat från 90-talet. Lite tåg, lite väggar och en förmodad alkis som sjunger om köttbullar. Bättre blir det inte!

Nu tror jag allt att de flesta rullar från 90 och början på 00 finns ute på nätet. Det enda jag kommer på som saknas är en skånsk rulle som hette typ Concrete warriors eller något liknande från sent 90-tal om jag minns rätt. Tror det avhandlats längre bak i tråden. Nåväl.

Så sitter ni på en gammal VHS-kassett med trevligheter som inte redan finns upplagt på nätet, ladda upp för fan!
Citera
2015-11-08, 07:29
Medlem
pluto-s avatar
Sluta med allt OT javla luffare, ingen bryr sig.

Australiensk rulle. Endast trailer men verkar fett!

Get Hectik 2
https://www.youtube.com/watch?v=NWT3vAqX_8E
Citera
2015-11-08, 11:50
Medlem
HoodGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluto-

Get Hectik 2
Såg riktigt nice ut, snygga tjejer också
Kommer den ut på youtube eller är det en köp film?
Citera
2015-11-08, 14:00
Medlem
murtennios avatar
Citat:

Get Hectik 2

Såg adrenalin fylld ut. Kul med flertalet olika tåg modeller i olika länder dessutom.
Citera
2015-11-08, 23:42
Medlem
brass-mannens avatar
Citat:

Get Hectik 2
Såg ut som en rätt shysst rulle, undrar vad det var för figur som kom emot dom? civvare? vardagshjälte? blev skapligt sugen på att se hela filmen iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in