Citat:
Ursprungligen postat av
joh80
Jag har också noterat det.
Även om allt pekar mot NB i och med dna på Lisas kläder från honom tycker jag att man inte riktigt kollat vidare på en del vars alibi varit tveksamma. Många av dessa Jönssons tycker jag har luckor i sina alibin.
Jag har också fått nyliga (ett par dagar sedan) upplysning om att den spanska (boende i Dubai) sonen Alfons* De* Coral* (AJs fru's son) var i Blomberg den 7 Juni. (detta har, enligt uppgiftmeddelaren, meddelats polis, ÅK och advokaten)
Det konstiga är att ingen av dom som deltog på middagen den 7 Juni på godset berättat att ADC var på middagen, dock berättar IB att hon hjälpt AJs fru den 7 Juni att förbereda en middag till 12 personer, men i FUP är det bara 6 personer som omtalats deltagit i middagen och så GJ och hans dotter som inte var med på middagen men som kom ca kl 19 och sedan lämnade godset kl ???
.
Jag minns att jag tidigare hört att en av sönerna var arg över att han inte fik vara med på middagen men vilken av sönerna det rör sig om vet jag inte.
Och det finns ju en till son (AJs son) CJ som inte als har varit på tal, hur var det med honom och middagen? var han inte bjuden ? och om inte varför? Men kanske han bara var förhindrad.