Jag försöker komma på namnet på en party låt, vet inte vem artisten är heller. Men jag har för mig att den e från 2008 eller nåt, stilen e lite justin timberlake eller keri hilson. Refrängen går typ såhär : Lovee reflection, eller Heartaffaction
Hörde en låt för någon dag sedan, men jag glömde fråga vad den hette.
Det var en svensk rap låt. Den handlade om killen som rappades uppväxt typ. I refrängen lät det som de sa typ Mi calle, eller ML cayle eller något sådant. Sen någonstans i låter säger han "här är det öga för öga, tand för tand" eller något i den stilen. Vet att det inte är mycket att gå efter men jag hoppas någon vet vilken låt jag menar.
Edit: han säger också att han flyttade från något land till Sverige, och typ att hans farsa var galen.
Dålig på genrer, men en house-liknande låt letar jag efter. Tyska lyrics. Borde vara relativt ny. Nån som har en på G så får ni gärna tipsa! Tar emot alla tips med glädje. Sorry för dålig specifikation men kan inte tyska... :/
Dålig på sånt men kan det va willst du? Finns 2 verisoner en lite lugnare å en med lite mee fart i
Tjenare behöver hjälp ja, är en relativt ny låt tror jag hörde den för nån vecka sen på radion, även idag på en hockeymatch ångermanland mot stockholm nord, är en tjej som sjunger typ aah aaah oohh ohh svårt å förklara lite dunk osv
Denna blir svår, men denna låt har satt sig i hjärnan. Den är på engelska och består nästan av sång och gitarr. Dom sjunger snabbt sedan är det Ohhhhhh Ohhhh i refrängen?
Eftersöker en "chill" EDM låt. Lite Kygo style, ganske lik hans låt "Here for you".
Låten har jag hört på två ställen:
1. I en dansvideo i facebookflödet. Det var i Asien tror jag, på en tunnelbanestation eller annan liknande offentlig plats. I filmen var det en tjej som lärde ut party-dans-fot-moves. Kameran var alltså enbart i stilla läge på hennes fötter i golvhöjd. Hon hade ett par fräsiga skog med ledlampor. Hon visade först övningen långsamt 2 gånger sedan gjorde hon det snabbt. Ingen röst eller ansikte. Bara fötter och musik.
2. På gymmet. Friskis och svettis
Denna blir svår, men denna låt har satt sig i hjärnan. Den är på engelska och består nästan av sång och gitarr. Dom sjunger snabbt sedan är det Ohhhhhh Ohhhh i refrängen?
Jag försöker komma på namnet på en party låt, vet inte vem artisten är heller. Men jag har för mig att den e från 2008 eller nåt, stilen e lite justin timberlake eller keri hilson. Refrängen går typ såhär : Lovee reflection, eller Heartaffaction
Refrängen går typ : Can you put my heartreflection baaa nana