2015-11-01, 04:03
Medlem
Skylarkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupsu
https://www.youtube.com/watch?v=lshsebD9Nw4 ?

Tack så mycket.
Citera
2015-11-01, 05:21
Bannlyst
Söker en hiphop låt/ett beat. Refrängen (tror jag?) går "I love your (style?) love your (XXXXX) love your hip - paus - hop"

Någon som vet med den väldigt vaga beskrivningen?
Senast redigerad av wazzobazzo 2015-11-01 kl. 05:51.
Citera
2015-11-01, 15:34
Medlem
Jag försöker komma på namnet på en party låt, vet inte vem artisten är heller. Men jag har för mig att den e från 2008 eller nåt, stilen e lite justin timberlake eller keri hilson. Refrängen går typ såhär : Lovee reflection, eller Heartaffaction
Citera
2015-11-01, 19:29
Medlem
Hörde en låt för någon dag sedan, men jag glömde fråga vad den hette.

Det var en svensk rap låt. Den handlade om killen som rappades uppväxt typ. I refrängen lät det som de sa typ Mi calle, eller ML cayle eller något sådant. Sen någonstans i låter säger han "här är det öga för öga, tand för tand" eller något i den stilen. Vet att det inte är mycket att gå efter men jag hoppas någon vet vilken låt jag menar.

Edit: han säger också att han flyttade från något land till Sverige, och typ att hans farsa var galen.
Citera
2015-11-02, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller

Jag söker en raggalåt där refrängen går något i stil med "keep the faith keep on holding on..".

Någon?
Ilite sent svar xD men låter som electric light orchestra hold on tight
Citera
2015-11-02, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
Dålig på genrer, men en house-liknande låt letar jag efter. Tyska lyrics. Borde vara relativt ny. Nån som har en på G så får ni gärna tipsa! Tar emot alla tips med glädje. Sorry för dålig specifikation men kan inte tyska... :/
Dålig på sånt men kan det va willst du? Finns 2 verisoner en lite lugnare å en med lite mee fart i
Citera
2015-11-02, 02:12
Medlem
Tjenare behöver hjälp ja, är en relativt ny låt tror jag hörde den för nån vecka sen på radion, även idag på en hockeymatch ångermanland mot stockholm nord, är en tjej som sjunger typ aah aaah oohh ohh svårt å förklara lite dunk osv
Citera
2015-11-02, 10:38
Medlem
Retsinas avatar
Denna blir svår, men denna låt har satt sig i hjärnan. Den är på engelska och består nästan av sång och gitarr. Dom sjunger snabbt sedan är det Ohhhhhh Ohhhh i refrängen?
Citera
2015-11-02, 19:01
Medlem
Eftersöker en "chill" EDM låt. Lite Kygo style, ganske lik hans låt "Here for you".

Låten har jag hört på två ställen:
1. I en dansvideo i facebookflödet. Det var i Asien tror jag, på en tunnelbanestation eller annan liknande offentlig plats. I filmen var det en tjej som lärde ut party-dans-fot-moves. Kameran var alltså enbart i stilla läge på hennes fötter i golvhöjd. Hon hade ett par fräsiga skog med ledlampor. Hon visade först övningen långsamt 2 gånger sedan gjorde hon det snabbt. Ingen röst eller ansikte. Bara fötter och musik.
2. På gymmet. Friskis och svettis

Sjukt skön feelgood låt. pls
Citera
2015-11-02, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Söker en hiphop låt/ett beat. Refrängen (tror jag?) går "I love your (style?) love your (XXXXX) love your hip - paus - hop"

Någon som vet med den väldigt vaga beskrivningen?

Hittade den själv. Hocus Pocus - Vocab
Citera
2015-11-02, 23:46
Medlem
Kupongfritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Denna blir svår, men denna låt har satt sig i hjärnan. Den är på engelska och består nästan av sång och gitarr. Dom sjunger snabbt sedan är det Ohhhhhh Ohhhh i refrängen?

Kan det vara Toy Dolls - Nellie the Elephant?
Citera
2015-11-03, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohee
Jag försöker komma på namnet på en party låt, vet inte vem artisten är heller. Men jag har för mig att den e från 2008 eller nåt, stilen e lite justin timberlake eller keri hilson. Refrängen går typ såhär : Lovee reflection, eller Heartaffaction

Refrängen går typ : Can you put my heartreflection baaa nana
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in