Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Får jag flika in (jag har inte följt tråden), är det inte så att Donald Trump verkligen ligger bra till bland republikanerna och att han kommer att bli deras kandidat (tillsammans med Ben Carson)?
Är det inte sedan så att två saker ligger i fatet för Donald Trump? 1. Han är en ful gammal gubbe. 2. Han säger helt vettiga saker vilket dock i dagens skruvade västvärld vänds mot honom i det massmediala propaganda-maskineriet? Kanske just för att han är en ful gammal gubbe som inte riktigt bryr sig hur han framstår.
1. Ronald Reagan var väl äldst när han tillträdde ? 69 år. Så Trump kommer att vara 70 om han blir president. Åldern tror jag nog Trump kommer att prata bort om det frågas om det.., han har ju bitska svar när det behövs.
2. Hur dumt det en låter så tror jag Trump skulle framstå som oärlig om han inte säger "det", som faller in honom, eller det han egentligen menar.
Hans största fördel är att han har inget att förlora, det är "allt eller ingenting" för honom, och att han har
råd att säga vad han menar i.o.m att inga specialintressen har honom i bakfickan.. Tror allt detta kommer fram och gillas utav väljarna.
Därför har han hittills blivit förlåten för mindre grodor.., det har snackats om det någon dag..(o Trump säger inte förlåt).., sedan glömt.
Förlorar han så har han bara stärkt sitt varumärke ännu mer.., tror tex att han är helt ointresserad av att bli vicepresident.
Men, men..och nu vill jag inte vara någon olyckskråka. Har sagt tidigare och
tror fortfarande på det.., att han har någon skandal i sitt tidigare liv som kan komma upp.
-Han har haft vassa armbågar i affärslivet..
-Playboy i yngre ålder..