Citat:
Ursprungligen postat av
Simpelimp
VARFÖR finns IBs DNA på LHs trosor? grad +4 alltså extremt sannolikt hennes DNA?? DET gör mig galen likt mkt annat kring detta.
Jag tog upp denna fråga mycket tidigt, och folket på forumet tycker att det ältats tillräckligt, och att deras expertis i DNA kontaminering har förklarat saken.
Men jag är inte nöjd, och det är en av sakens viktigaste frågeställningar, om hur i helvete Irinas DNA hamnade på Lisas trosor.
Jag har tänkt mycket på detta och det börjar bli mer frågor från mig om den sexuella dynamiken mellan Litauern och hans fru, dessa perversa uslingar.
Det handlar om Irinas delaktighet, lögnen om tvättandet endast en dag i veckan som alla slukat med hull och hår!
Det jag ser är att familjen velat få Litauern att framstå som mycket skitig. Det går inte ihop logiskt, och därför är det lögner. Det ska noteras att brodern hörde tvättmaskinen gå på förmiddagen innan Lisa bortrövades. Så vad vill Irina och lillebror få alla att tro, och varför?
Vad är det med tvättandet som är så viktigt för Irina, och varför vill hon att vi alla ska tro att hon bara tvättade en gång i veckan?
Det verkar som alla är nöjda och belåtna över att frun beskriver honom som smutsig, men det har en orsak!
Jag vill påstå att det är en lögn som passar in i detta scenario, och därför inte ifrågasatts inte lögnen. En lustmördare som dessutom är lortig är en bra lögn alla sväljer. Passar in i den önskan folk har, som är att få en begriplig bild som stämmer med det man tror sig redan veta. Men sanningen är det inte.