2015-10-31, 17:59
Medlem
Hej! Någon som vet vad " XXX har spanat in dig" menas på badoo? Betyder det att XXX personligen har besökt min profil utan att ha "gillat" mig i encounters eller har XXX fått fram mig i encounters och därmed "råkat" spana in mig?
Är lite misstänksam då mitt ex helt plötsligt hade spanat in mig idag på Badoo, inte bara en gång utan 1-2 gånger innan och undrar då om han besökt mig medvetet eller om han fick fram mig i Encounters.
Citera
2015-10-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Middlesex
Hej! Någon som vet vad " XXX har spanat in dig" menas på badoo? Betyder det att XXX personligen har besökt min profil utan att ha "gillat" mig i encounters eller har XXX fått fram mig i encounters och därmed "råkat" spana in mig?
Är lite misstänksam då mitt ex helt plötsligt hade spanat in mig idag på Badoo, inte bara en gång utan 1-2 gånger innan och undrar då om han besökt mig medvetet eller om han fick fram mig i Encounters.

Jag fattar ingenting. Vad pratar du om, egentligen?
Citera
2015-10-31, 21:09
Medlem
VelvetReds avatar
Ha ha, är detta verkligen rätt forum för detta?
Citera
2015-11-01, 10:31
Medlem
DoraFs avatar
Ditt ex vill ha KONTAKT med dig. Det är allt du behöver veta. Glöm vad "spanat in " betyder 😊
Citera
2015-11-01, 12:35
Medlem
The BlaBlas avatar
Klassiker!

Dom vill att du ska betala för att "se" vem det är.. Oftas bara spam. Byt till tinder !
Tror mig! jag vet!
Citera
2015-11-01, 12:42
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Klassiker!

Dom vill att du ska betala för att "se" vem det är.. Oftas bara spam. Byt till tinder !
Tror mig! jag vet!
Så ere. Själv är jag lite för attraktiv för Badoo. Tjejer har spanat in mig och det finns ett par tjejer som vill träffa mig där. Och jag har aldrig haft ett Badoo-konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in