2015-10-31, 19:47
Bannlyst
Jag kan inte tänka mig att en tjej får ont av att en för stor kuk går in för djupt. Hur lång är inte den jävla kuken då i så fall? 35 cm?

Seriöst finns det tjejer som får riktigt ont av det och inte vill ha sex med killen pga?
Är det inte delvis en vanesak?

Man kanske blir mindre och mindre känslig ju större kuk man får i sig.
Citera
2015-10-31, 19:55
Medlem
Är kuken för stor så kan den göra ont, såklart. Varför ens undra?

Är den för lång så stöter den emot livmodertappen om man kör in den för långt, sånt kan göra jävligt ont. Är den för stor i omkrets så kan den göra ont för att den tänjer mer än en kuk i mer normal storlek.

Snart kommer Babianen och säger motsatsen men det är bara att roas av det.
Citera
2015-10-31, 20:05
Medlem
EnsamSjomans avatar
Ja, så vitt jag har förstått är detta fallet..
Citera
2015-10-31, 20:06
Medlem
massacre-shootingss avatar
För lång, absolut!

Är omkretsen större än normalt har jag dock aldrig varit med om att det gjort ont, bara tvärtom
Citera
2015-10-31, 20:53
Medlem
Knasibass avatar
Varför kan du inte tänka dig det, och var får du siffran 35 cm ifrån? Så djup är inte en fitta.
Citera
2015-10-31, 21:19
Medlem
norrlandsguldares avatar
Ja, det kan göra ont - i synnerhet om den är för lång. Det har jag varit med om någon gång men det går ju att köra ställningar där killen inte kommer in lika djupt. Att den har varit för tjock har jag aldrig varit med om.

När den kommer in för djupt tycker jag mest att det är en obehaglig känsla. Det gör ont, men det är främst obehagligt och inte alls skönt.
Citera
2015-10-31, 21:34
Medlem
Mi-Rakels avatar
Ja verkligen, en för lång kuk gör vansinnigt ont. En grov gör också ont men på ett skönt sätt (tycker jag iaf).
Citera
2015-10-31, 21:42
Medlem
Katzyns avatar
eh, en vagina är väl ungefär 15 cm djup när man är upphetsad och mindre än så om man inte är upphetsad. Var fan fick du 35 cm från?
Citera
2015-10-31, 21:45
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ja, det kan göra ont - i synnerhet om den är för lång. Det har jag varit med om någon gång men det går ju att köra ställningar där killen inte kommer in lika djupt. Att den har varit för tjock har jag aldrig varit med om.
Det har jag - det gick inte att ha sex alls :/
Ett gammalt ex hade också en grov och han fick ont och skavsår på kuken, inte så roligt att ha sex då. Så, större är inte alltid bättre

edit: och nej, man blir inte mindre känslig ju mer sex man har - fittan drar ihop sig efter varje gång
Citera
2015-10-31, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Det har jag - det gick inte att ha sex alls :/
Ett gammalt ex hade också en grov och han fick ont och skavsår på kuken, inte så roligt att ha sex då. Så, större är inte alltid bättre

edit: och nej, man blir inte mindre känslig ju mer sex man har - fittan drar ihop sig efter varje gång

Ni är enastående på att undvika siffror! Vad är grovt i din värld (antar att du syftar på omkrets)? Om ni inte vet, mät en tandkrämstub
Senast redigerad av Spacetime. 2015-10-31 kl. 22:57.
Citera
2015-10-31, 23:06
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Ni är enastående på att undvika siffror! Vad är grovt i din värld (antar att du syftar på omkrets)? Om ni inte vet, mät en tandkrämstub
Jag har inget måttband, och jag kommer inte riktigt ihåg. Men skulle tippa på att den största var ungefär som en "rabbit-dildo" (du får googla omkrets själv där), och exet hade lite mindre, men ändå för stor. Den gick in, men knappt - och han fick ont.
Citera
2015-11-01, 01:09
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Klart stackarna kan få ont.
Det går ju att anpassa sig till storleken genom att ha sex frekvent såklart.
Jag och min sambo har detta problem. Jag har ca 22/17 och hon får lätt ont och dessutom är rätt asexuell....vi har sex extremt sällan
Så hon hinner ju "dra ihop sig" till nästa gång vi försöker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in