SÅ här blåser " svenska diplomaten / Presidentrådgivaren ock Prinsen i Uganda folket å inkluderar rädda barnen Uganda : . Dvs solklart bedrägeri .
AAGM ltd blåsningen
Citat:
Om du är i mottagandet av detta dokument är du: ...
Välkommen att gå med i Sören Moberg och Marianne Rexlingers företag AAGM ltd i den mest spännande investering genom tiderna. Utvinning av världens största guld-insättningar
- Efter många år av prospektering har EU-experter funnit att AAGM Ltds guldgruvor har
MYCKET höga halter av GULD .. Detta är från material som ännu inte publicerats .
När det blir publicerad kommer det att skapa ett fokus på Uganda som BIG Gold nationen ..
AAGM ltd och Moberge Finance som redan säljer andelar har en unik och oemotsagd ledning och har redan investerat i de bästa delarna av dessa fyndigheter. "
Varje inlägg som vi kan köpa idag för SEK 100.000 Har redan när det första
Emission sker ökat mycket i värde. När den internationella listning som är
Planerad i Hongkong eller London 2014 värdet av lagren har ökat med 2000 gånger och vara värd 200 miljoner SEK per dag var och köpte post för 100.000 kronor ..
När emissionen i Sverige sker 2012 AAGM ltd vara värt 2,5 miljarder kronor ..
Aktieägarna kan när utsläppet sker, ha rätt att sälja 10% av sin
Innehav och målvärde in 10% är 10 miljoner kronor. Så Investera 100.000 kronor
November 2011 och bidragsnivån per år säljer 10% och du får 10 MILJONER kronor före skatt
Du behöver inte sälja det. Det totala värdet av en köpte Post 100.000 kronor
Har inom ett år ökade till 100 miljoner SEK.
Citat:
En kompis till mig och flera av hens vänner har investerat i deras guldgruva i Afrika. De påstår att allt som står på nätet är förtal osv men jag tycker inte att själva upplägget håller. De har 100 pers som vardera investerat 100 000 kr. Det blir 10 mill totalt. Knappast tillräckligt för att starta en hel guldgruva. Jag har träffat dom vid ett tillfälle, de pratade inte om gruvan eller affärer då men verkade trevliga. Det jag inte alls förstår är att om de har så mycket pengar som de ger intryck av, varför skulle de då behöva 10 miljoner i investering för sitt guldprojekt. Varför kör de inte det helt själva?
Jag har inte ifrågasatt detta för min vän än eftersom att hen är ganska bra vän med M och är så tvärsäker på att hen kommer bli multimiljonär på det där. Men jag måste försöka ta reda på hur det verkligen ligger till och varna innan hen säger upp sig från sitt jobb och drar på sig massa problem för att hen tror att hen kommer att bli ekonomiskt oberoende.
Har S aldrig blivit dömd för bedrägeri? M's företag där hon säljer konst för miljoner kr, är det scam eller finns det?
Fy fan vilken härva, och hur fan kan den där Marianne blåsa sina vänner. Undrar hur lång tid det tar innan allt uppdagas. Jag fattar inte heller vad det är för jävla jurister som snackat med "investerarna". Saken är den att jag drog öronen åt mig än mer när jag träffade några av min kompis vänner som investerat. Det som jag reagerade på var att alla var väldigt snälla och godtrogna, vanliga människor. De verkade inte ha så speciellt bra koll. Dessutom har de tydligen anlitat en juristbyrå som försäkrat alla om att allt som står på internet är förtal och att det drivs en rättsprocess mot de som skriver osv. Vilken jävla oseriös byrå. Jag måste nog beställa alla utdrag på domarna osv och visa upp för min kompis.
Moberge Group
den 2 november · Har redigerats
Citat:
To start gold mining in large style, the plant costs 800 M Skr, the deployment is around 80 M, the machinery will cost as the plant.... We are now doing it ourselves all the way no, WITH AFRICAN AND SAUDI PARTNERS , ... the African way... Cash is King, and gold is what we use as cash... To plan and to execute... to implement... takes time... and that s a part of what we have used to pay with....
Here is a little pic of the payment
// Moberge Group den 4 november kl. 14:43 · Gilla
Citat:
Moberge Group : Mitt misstag i uttalandet vissa tror att vi inte kommer att göra det ... jag menar det motsatta . Tillsammans gör vi det, och med starka partners ... men med eq och iq , inte med lån och risk ... vi kommer att göra detta utan att den finansiella exponeringen många använder och sätter verksamheten på spel ... vi kommer att ha eq bas för att göra detta själva ..
Som synes har Moberg varken IQ heller EQ .