2015-10-31, 02:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Tjejen är 15 år. Hon behöver prygel, förlåtelse och sen en ansvarsfull uppväxt fri från kåta muslimer.

Prygel har hon redan fått, i form av att hon fått uppleva konsekvenserna av att lyssna på "fel person" (bomber, dödshot, hot om slaveri etc).

Förlåtelse är på gång, men än så länge verkar inte många av trådens debattörer vara redo för det. Ge dem lite tid... Eller ja, ge dem tid nog att de hinner få barn själva och få åtnjuta 16 år av dessa barns uppväxt först .. Därefter torde de kunna klassas som LEGITIMA kommentatorer i denna tråd.

Citat:
Det största ansvaret för att det här kunde hända ligger fan i händerna på vuxna och Islam.

Jag ogillar din uppfattning om att Islam skulle ha någon sorts ansvar och inflytande över hur infödda Svenskar växer upp i sina egna familjer.
Antyder du att Svenska Föräldrar har noll kontroll över hur deras barn uppfostras?

Citat:
Ni borde fan samla ihop en slant till tjejen så hon kan få växa upp utan oro.

På vilket sätt menar du att pengar skulle hjälpa denna tjej?
Citera
2015-10-31, 06:32
Medlem
IS brukar inte släppa iväg fångar bara så där. Speciellt unga. Hon kan ju omöjligtvis vara nåt en-på-miljonen geni som kan rymma, som 15-årig flicka, från Sverige, i Syrien. från IS.
Hon sympatiserar troligtvis fortfarande åtminstone delvist med IS och hon och hennes barn kommer att vara inget annat än en börda för samhället. Ungen kommer garanterat bli "känd av polisen", och om IS eller en ny IS fortfarande existerar om 15-20 år så kommer han flyga ner dit, kanske med mammans godkännelse. Hon om någon har potential till att bli Sveriges egen Samantha Lewthwaite, även känd som White Widow.

Vilka idioter skänkte pengar till insamlingen för att få tillbaks denne säkerhetsrisk?

Hon kommer att ploppa ur en ny avkomma till en annan IS-sympatisör inom 5 år.
Citera
2015-10-31, 07:16
Medlem
Hoppas hon skriver en bok om sin upplevelse, hade nog sålt bra å gjort henne rik
Citera
2015-10-31, 10:23
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Tjejen är 15 år. Hon behöver prygel, förlåtelse och sen en ansvarsfull uppväxt fri från kåta muslimer.

Det största ansvaret för att det här kunde hända ligger fan i händerna på vuxna och Islam.

Ni borde fan samla ihop en slant till tjejen så hon kan få växa upp utan oro.

Antingen så får hon konvertera till kristendomen eller så får hon stanna kvar i Syrien och stenas till döds av sina gelikar.
Citera
2015-10-31, 10:34
Medlem
Righteous36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Hoppas att hon blir mördad. Varför ska svenskarna tvingas stödja förrädare och suspekta typer? "Ångrar sig", jag kan inte med ord beskriva min avsky för denna människa.

Glöm aldrig, det är dylika typer som fienden menar när de pratar om "utsatta grupper" och omfördelningspolitik.

"Kidnappad" som om personen inte frivilligt reste till Syrien på falska grunder.

Du ska nog passa dig. IS har nog lärt henne en del grejer och det är just såna här kommentarer som kan trigga henne att göra ett attentat här.
Citera
2015-10-31, 13:23
Medlem
dannees avatar
Är hon riktig svensk eller utländsk härkomst?
I vilket fall som helst så åkte hon ner frivilligt så låt henne stanna kvar där om det är så bra
Citera
2015-10-31, 13:23
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Antingen så får hon konvertera till kristendomen eller så får hon stanna kvar i Syrien och stenas till döds av sina gelikar.

Varför ska hon konvertera till kristendomen? Varför gå från en dumhet till en annan? Varför inte ge henne bildning och mänskliga rättigheter fri från förtryck enligt Islam eller Kristendomen?
Citera
2015-10-31, 17:55
Medlem
ImWorthlesss avatar
Tvinga skanket att stanna där nere och ruttna iställetför att plocka hem henne, kosta pengar och skit här bara!
Citera
2015-10-31, 21:18
Medlem
Onanizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
IS brukar inte släppa iväg fångar bara så där. Speciellt unga. Hon kan ju omöjligtvis vara nåt en-på-miljonen geni som kan rymma, som 15-årig flicka, från Sverige, i Syrien. från IS.
Hon sympatiserar troligtvis fortfarande åtminstone delvist med IS och hon och hennes barn kommer att vara inget annat än en börda för samhället. Ungen kommer garanterat bli "känd av polisen", och om IS eller en ny IS fortfarande existerar om 15-20 år så kommer han flyga ner dit, kanske med mammans godkännelse. Hon om någon har potential till att bli Sveriges egen Samantha Lewthwaite, även känd som White Widow.

Vilka idioter skänkte pengar till insamlingen för att få tillbaks denne säkerhetsrisk?

Hon kommer att ploppa ur en ny avkomma till en annan IS-sympatisör inom 5 år.
Det kan ju inte vara så svårt att rymma från mellanöstern till Sverige. Hon gör väl bara som alla de andra ensamkommande flyktingbarnen.
Citera
2015-11-01, 19:29
Medlem
sigurts avatar
Jag följer Jesper Söder (heter han väl) på facebook.

Svensken som är nere och strider mot ISIS!

En morgon såg jag att han hade lagt in något inlägg om att han räddat tjejen ifråga och att det var ett av hans syften när han valde att åka ner igen!

Men jag hann in läste all text utan tänkte att jag skulle göra det senare, men nu är det inlägget borttaget från hans facebook.

Känner nån igen detta?
Citera
2015-11-01, 21:01
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag följer Jesper Söder (heter han väl) på facebook.

Svensken som är nere och strider mot ISIS!

En morgon såg jag att han hade lagt in något inlägg om att han räddat tjejen ifråga och att det var ett av hans syften när han valde att åka ner igen!

Men jag hann in läste all text utan tänkte att jag skulle göra det senare, men nu är det inlägget borttaget från hans facebook.

Känner nån igen detta?

Jo, jag såg det. Tycker han är väldigt naiv av sig. Han mer eller mindre hånade hennes kille och IS. Man ska ha respekt för sina fiender tycker jag
Citera
2015-11-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
finns de ocensurerad på svinet? aka tjejen

Bilder på tjejen finns här:
(FB) Gravid 15-åring reste till Al Qaida i Syrien istället för Sthlm - Ångrar sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in