2015-10-31, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Jag säger inte att det är så men möjligheten finns. Han arbetade ju där, har man psoriasis blöder man lätt.
Advokaten har vid något tillfälle sagt att det finns en rimlig förklaring till dna spåren.
Hudflagor är som hundhår det kan leta sig in överallt.

Jo men tror du han har blött 204cm ovanför marken på exakt samma ställe där man funnit spår även från Lisa?

Gå och lägg dig trött på foliehattar som dig nu kom med något konkret och logiskt istället för en massa trams
2015-10-31, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ursäkta mig, men vem fan hänger folk i ren panik? Om man överhuvudtaget skulle mörda någon i ren panik bör tillvägagångssättet vara ett annat än att ta sig god tid att kapa rep, knyta och fixa. Borde inte ett par nävar runt en hals vara lättare att ta till i en sådan situation? Att i panik sitta och pyssla med rep känns inte trovärdigt, särskilt som knutarna var ordentligt knutna. Visst; det fanns många repstumpar här och var och det är svårt att förstå själva händelseförloppet, men rent spontant känner jag att tillvägagångssättet inte tyder på någon som helst panik. Iskallt att hänga så nära ett fönster också. Vem som helst hade kunnat titta in. Vad hade hänt då?

Det ska tilläggas att jag ännu inte har läst färdigt fup, men jag jobbar på det.
Instämmer, det var sjuka/onda lustar som skulle behagas
2015-10-31, 05:37
Medlem
Analstockens avatar
Vill tillägga att jag länge var kluven vad gäller egna tankar kring huruvida GM är skyldig eller inte. Jag tror att det faktum att IB's DNA fanns på LH's trosor blev det avgörande. Fortfarande indicier, men vad fan är oddsen? Ok om någon rullat i höet och fått NB's bajs, piss och konfetti i hår och på kropp, men IB's också? Nej.
2015-10-31, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ja, skyldig eller inte så var det onekligen inte särskilt smart av MG att skita, pissa och runka överallt. Det lär han hur som aldrig göra om!
Hoppas han slutar blöda överallt också
2015-10-31, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Jo men tror du han har blött 204cm ovanför marken på exakt samma ställe där man funnit spår även från Lisa?

Gå och lägg dig trött på foliehattar som dig nu kom med något konkret och logiskt istället för en massa trams
Byter mamma om i lokalen? I så fall kan jag tänka mig att han tagit stöd när han till exempel ska ta på sig skorna.
Ska bli spännande att se hur försvaret hanterar dna spåren.
2015-10-31, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Byter mamma om i lokalen? I så fall kan jag tänka mig att han tagit stöd när han till exempel ska ta på sig skorna.
Ska bli spännande att se hur försvaret hanterar dna spåren.
Vems mamma?
2015-10-31, 05:44
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi
Vems mamma?
Undrar samma sak, lol.

Förstod inte det inlägget alls, faktiskt. Tog stöd, liksom? Ville först kommentera det, men visste inte var jag skulle börja...
2015-10-31, 05:46
Bannlyst
Fälld kommer han ju med 100% säkerhet men det som retar en är ju att grisen är så jävla störd att han int vill berätta sanningen om hur det gick till även om vi nu lyckats pussla ihop det mesta ändå.
2015-10-31, 06:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag är utbildad sjuksjöterska och har därför ganska bra vetskap om just hur det går till när en människa dör.
Om en människa har legat sjuk längre tid eller av annan orsak inte ätit och drukit väldigt lite ja då kommer det förståss mycket lite eller nästan ingenting, men en människa som upp till döden ätit och drukit helt normalt, då kan jag lova dig att det både kommer urin och avföring, så är det.

Nej det där stämmer inte, jag har tvättat många döda, vissa får avförings avgång, vissa inte.
Beror väl på hur mycket som finns i tarmen.

Men en väninna till mig föll ihop och dog hemma, inte en enda droppe urin eller avföring, trots att hon ätit och druckit normalt innan. ( hjärnblödning )

Så lova inte för mycket, tycker du verkar tro dig vara förmer än alla andra här, skriva" så är det".
Nej, så är det alltså inte alltid!
2015-10-31, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej det där stämmer inte, jag har tvättat många döda, vissa får avförings avgång, vissa inte.
Beror väl på hur mycket som finns i tarmen.

Men en väninna till mig föll ihop och dog hemma, inte en enda droppe urin eller avföring, trots att hon ätit och druckit normalt innan. ( hjärnblödning )

Så lova inte för mycket, tycker du verkar tro dig vara förmer än alla andra här, skriva" så är det".
Nej, så är det alltså inte alltid!
Att det inte fanns avföring i trosorna kan också bero på att trosorna var nerdragna vid dödsögonblicket.
2015-10-31, 07:15
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Mycket blåst i början av sommaren och var väl inte så mycket värme heller väl ?

Temperaturen i området var ca 12 grader den kvällen och blåsigt. Temperaturen föll sedan ytterligare någon grad.

Blir kallt att köra moppe då och fartvinden kyler snabbt ned vid en längre färd som det var. Visar på omtänksamhet att ta på sig dubbla byxor och tjock jacka samt handskar för att undvika nedkylning.
2015-10-31, 07:15
Medlem
Finns det en möjlighet att GM (kan vara NB) tar med sina handskar ii blod eller annat innehållande DNA och på så vis smittar ner ett flertal ställen låt oss säga ca 15?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in