Citat:
Ursprungligen postat av
Jäija
Jag kan tro att Lisas pappas jobb kommer väga in i själva åtalet också.. Med tanke på att han jobbar för försvarsmakten så tror jag det spelar in en del också. Hade Lisas pappa haft ett vanligt jobb så hade säkert detta undersökts mer än vad dom gjort. Det känns lite som dom redan bestämde sig innan bevisen var klara. Dom bestämde sig ju redan då när NB hade pratat med MP att militären redan hade sökt där runt Martorp. Han å sin bror var å leta mask i komposten där för dom skulle fiska istället för att arbeta eftersom deras arbetsplats var avspärrad. Han hade då sett militärjeepar sökt där boden låg så han berätta detta för Mp senare som genast tyckte att han försökte få dom att åka därifrån när det enligt NB bara va att han gick fram å prata med dom för att nämna om jeeparna å militären.
Tror du han är oskyldig?
Jag frågar inte för att vara otrevlig, bara intressant att se hur olika man tänker och ser på saken.
Jag själv blir nog väldigt tagen av den starka bevisningen och hans frus ord
-jag vägrar berätta
Då undrar jag vad hon inte vill berätta
Hon har ju varit i förhör både här i Sverige och Litauen
Bevis där blod är blandat hos offer gärningsman med grad +4 är en väldigt stark bevisning för att han släkte ett liv
Ett barn som inte hunnit leva. Det gör ont oavsett vems barn det än är