2015-10-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Om han visste att det var kört hade han förmodligen inte tagit sig allt besvär med att flytta kroppen. Han saknar konsekvenstänkandet. Bara för att han planerat/fantiserat om brottet innebär det nog inte att han räknat ut resten.

På frågan i rätten om han brukade onanera i det rum som vetter ut mot caféet så tyckte han att det var hans ensak sen säger han att det tidigare funnits bord och stolar där. De allra flesta kan nog vara överens om att det är ett märkligt beteende även om det funnits bord och stolar i det rummet.

Hur många gifta män har ett behov av att onanera vid mat/fika - platsen på sitt arbete ?

Har jobbat som lokalvårdare på ett fint kontor, och såg dagligen sperma i toaholken :/ Det är nåt män ägnar sig åt, runka på arbetstid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Det jag syftade på var att båda byxorna satt runt hennes anklar... När kläderna kom in låg träningsbyxorna i dom andra.

Jag kan inte utläsa att jeansen var utanpå träningsbrallorna.

De drog av dem så de vrängdes ut och in, han hade dragit ner dem så de satt fast runt smalbenen
Medlem
Svinet fick en adrenalinkick av spänningen av att ha varit ute och jagat flickor (Lisaflickan)

Då måste han "lätta på trycket" både fram och bak så att säga...

Ingen fullbordad våldtäkt men sperma i lampskärm och bajs på golvet...

Det var väl det som var grejen för aset och att han gjorde Lisa rädd
2015-10-30, 18:34
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Bröderna skulle nu efter 6 år i Sverige som gästarbetare bege sig tillbaka till sitt hemland. Så tidpunkten för brottet var väl nu eller aldrig. Någon i tråden som vet om de blev uppsagda eller slutade på eget bevåg ?

Som jag fattat skulle den åtalade hem på en månads semester, medan lillebror skulle hem för gott (på eget bevåg).
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2015-10-30 kl. 18:45.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Ja, sen ska han hinna få på henne repet, linda tejpen bit för bit, hinna med att bajsa.
Och runka.

Jag menar mer hur hann han med allt inuti ladan under den korta stund han ändå hade på sig. Iallafall om det är så att vittnen ser han körandes i bilen kl 19. Eller kanske till o med tidigare.

Kan han bajsa och runka samtidigt kanske
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av julusa
Har jobbat som lokalvårdare på ett fint kontor, och såg dagligen sperma i toaholken :/ Det är nåt män ägnar sig åt, runka på arbetstid.

Ja det är ju fullt normalt att dra en runk på dass på jobbet ibland .
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Det är NBs bil som använts. Dock har det inte hittats tillräckligt bevis.

Aha, och det vet du?

Jag påstår inte något, observerar, noterar och delger vad jag hittar, bedöm själv.

AJ:s fru säger såhär, FUP citat;

J berättar att hon och Arne har ett hus i Torekov som de tillbringar endel tid i. Veckan före
Lisa försvann tog J med sig Irina ner till huset för att städa där nere. Hon säger att de åkte ner
på tisdag morgon och kom sedan hem på fredag eftermiddag. Hon berättar att de körde ner i
hennes BMW. Väl där sov de över i huset och de var där hela tiden.

IB har således färdats i AJ:s BMW, den bilen som har avfärdats. Är det osannolikt att IB:s DNA fanns i den bilen en vecka efter trippen till Torekov? Är det osannolikt att ett par blottlagda trosor kan kontamineras med det här DNA:t om offer med trosor transporteras i den här bilen?

Som sagt, jag noterar bara, och jag tycker att du borde vara lite ödmjukare inför hur andra tänker.
2015-10-30, 18:35
Medlem
Citat:
Att som 35- åring ha ett behov av att ringa sin mamma varje dag men inte ha någon kontakt med sin dotter - Jo det är konstigt oavsett vilket land du bor i.

Dottern är ju för att mamman inte vill?
2015-10-30, 18:35
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Ja, sen ska han hinna få på henne repet, linda tejpen bit för bit, hinna med att bajsa.
Och runka.

Jag menar mer hur hann han med allt inuti ladan under den korta stund han ändå hade på sig. Iallafall om det är så att vittnen ser han körandes i bilen kl 19. Eller kanske till o med tidigare.

Vet man att han måste ha bajsat och runkat just den dagen?
2015-10-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Ja mördarlitauern kan ju inte gärna ta och hänga upp frugan, henne orkar han aldrig lyfta.
Så visst, vissa preferenser angående vikt, hårfärg mm. finns säkert med i bilden.

Hahahaha, lät så komiskt, men du har rätt, kan inte se att han skulle gjort så med sin fru, han behöver ju också henne utåt för att påskina ett helt normalt liv.
2015-10-30, 18:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
Vet man att han måste ha bajsat och runkat just den dagen?

Nej, det vet ingen mer än NB själv, det är bara knäppgökar som påstår att de vet när NB runkade. Vissa vet till och med i vilken bil offret transporterades, dock har de inget stöd för sina påståenden, väl värt att notera tycker jag.
2015-10-30, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Ja det är ju fullt normalt att dra en runk på dass på jobbet ibland .
nej det är det verkligen inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in