Citat:
Citat:
Visst måste det vara så att den alternativa mgm måste vara brodern men jag tror helt klart att rätt person sitter på rätt plats. Om det skulle vara en random person som skulle vilja mgm något illa( vilket ej är särskilt troligt) så tror jag aldrig denne skulle dumpat kroppen där den hittades utan snarare i en skog eller liknande, hur många utan lokalkännedom visste om att det stod en barack öde och dessutom övergiven sen en tid tillbaka? En person som inte visste att den var övergiven skulle förmodligen aldrig vågat ta risken och dumpa kroppen där, tänk om det skulle bott någon där när denne klev in? Det hade varit intressant att veta om mgm hade någon aning om vilka mp var, för vi som bor i sverige och läser svensk media vet hur dem jobbar. Mgm hade aldrig föreställt sig att det skulle bli sånt pådrag och tyckte förmodligen att han gömt hennes tillhörigheter väl genom att kasta ut dem i det höga gräset.
En svensk gärningsman hade förmodligen gömt tillhörigheterna på ett annorlunda sätt på grund av vetenskapen om både polis och mps arbete.
Jag måste nog springa ut och städa min bil för i den ligger massor med godispapper och även papper från kexchoklad