2015-10-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Hade förmodligen varit en väsentlig skillnad på
lukten av avföringen beroende vems det var.
Det vore väldigt sällsynt om offret inte tömt sig.
Att sedan hanns egna och hanns fru avföring
kommit in i det hela lutar på frugan varit involverad.
Och då med lille brodern AB kan vi se ett tidsschema
långt längre än vad som sagts.
Då vet NB om kameran på "pizza macken" och kör
med ilfart dit för alibi.
Då är mordet ett troligen förnedringsmord med hämnd
som uppsåt.

Ok, lägg ner flaskan, gå och sov och kom tillbaka imorrn och skriv.
Alltså va? Exakt VAR kom NB's frus skit in i detta? Sluta nu, snälla...
2015-10-30, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -MizzY-
Ok, lägg ner flaskan, gå och sov och kom tillbaka imorrn och skriv.
Alltså va? Exakt VAR kom NB's frus skit in i detta? Sluta nu, snälla...

Aftonbladet
2015-10-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Från frugans dildo, stulen eller inte. Hon hade stått i duschen några veckor innan och blivit rädd då någon annan än bröderna varit där. Annars är det kanske troligt att GM hade med den.

Men varifrån kommer uppgiften om avöring från frun, jag kan inte läsa om det i FUP?

Den fakta jag tagit till mig är att NB (troligtvis efter adrenalinpåslag) skitit i ladan. Vilken också den första polishunden på plats samma kväll markerade för.

Hur resten av "avföringsdisskussion" avhandlats under kvällen har jag ingen aning om men skulle nog vilja ha belägg för den förekomsten av träck på vissa klädesplagg.
2015-10-30, 00:48
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Det kanske till och med gjordes med Lisa, det vet vi inte.
Och så bortom gränsen av friskt som det här är förvånar det inte.
Tidtagning på videon 13 Lisa Holm osv
Vem fan vet!
Nu sa du något creepy!

Hade varit lite väl fräckt att filma det live via skype åt en rik perverterad öststatsoligark Någon som vet om han hade Tor installerat på sin dator?
Senast redigerad av Eroticon6 2015-10-30 kl. 00:51.
2015-10-30, 00:49
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Den fakta jag tagit till mig är att NB (troligtvis efter adrenalinpåslag) skitit i ladan. Vilken också den första polishunden på plats samma kväll markerade för.

Hur resten av "avföringsdisskussion" avhandlats under kvällen har jag ingen aning om men skulle nog vilja ha belägg för den förekomsten av träck på vissa klädesplagg.

Skulle inte förvåna mig om man vid rättegången sa: Sekundär överföring (kan det passa ?)
Postaren frågade också om hen hört fel, sen kan man säga att the shit hit the fan efter det inlägget.
2015-10-30, 00:51
Bannlyst
En annan sak jag reflekterade över var Nerjius försvarsadvokats olika yttranden, som den när expressens journalist frågade henne om Nerijus korta svar i rätten, -han gjorde utomordentligt bra ifrån sig i rätten idag, svarade sakligt på alla frågor.......ridå ner !!! Inger Rönnbäcks invändning om dna-bevisningen, Forensiskt center tillhör polismyndigheten så trovärdigheten i bevismaterial kan ifrågasättas, super-ridå ner !!!
2015-10-30, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Fru Irina säger sig fortfarande älska sin make och tror på hans oskuld men vill inte komma
hit och vittna till hans fördel och än mindre göra det telefoneledes. Det skylls på "hotbild".
Har hon anmält "hoten" till polisen eller?
I förhör har hon tillsammans med brodern till slut inte annat än vågat hålla sig till sanningen
om de kritiska tidpunkterna under söndagskvällen den 7 juni och därmed hade den
åtalade inget alibi längre.
Bastanta Irina är givetvis hur medveten som helst om makens skuld egentligen men måste ju
hålla uppe fasaden. Så mycket skam i den ryska kroppen har hon åtminstone så att hon
drar sig för att torgföra gamla lögner gällande alibifrågan och istället väljer "den tysta men
likväl ytterst talande vägen".
Det är nog inte roligt att vara Irina i dessa dagar.

Förmår lilla gumman inte skärpa till sig ordentligt framöver och frigöra sig en gång för
alla från den bestialiske flickmördaren till make genom att få äktenskapet upplöst för
att försöka gå vidare i livet utan den här pesten att belasta sig med utan istället
gör valet att kvarstå i eländet och hålla fast vid uslingen, blir bedömningen att
det inte är mycket till mänsklig varelse med henne heller; låg kvalitet och då kan hon
ha det som det blir och särskilt bra blir det garanterat icke.

Hur kan vårt rättsystem vara så svagt, jag menar:
Givetvis är möjligheten stor att alla tre Litauer är inblandade
då ska dom också straffas rejält, " flugsmällaren" har för stora luckor.
2015-10-30, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Fru Irina säger sig fortfarande älska sin make och tror på hans oskuld men vill inte komma
hit och vittna till hans fördel och än mindre göra det telefoneledes. Det skylls på "hotbild".
Har hon anmält "hoten" till polisen eller?
I förhör har hon tillsammans med brodern till slut inte annat än vågat hålla sig till sanningen
om de kritiska tidpunkterna under söndagskvällen den 7 juni och därmed hade den
åtalade inget alibi längre.
Bastanta Irina är givetvis hur medveten som helst om makens skuld egentligen men måste ju
hålla uppe fasaden. Så mycket skam i den ryska kroppen har hon åtminstone så att hon
drar sig för att torgföra gamla lögner gällande alibifrågan och istället väljer "den tysta men
likväl ytterst talande vägen".
Det är nog inte roligt att vara Irina i dessa dagar.

Förmår lilla gumman inte skärpa till sig ordentligt framöver och frigöra sig en gång för
alla från den bestialiske flickmördaren till make genom att få äktenskapet upplöst för
att försöka gå vidare i livet utan den här pesten att belasta sig med utan istället
gör valet att kvarstå i eländet och hålla fast vid uslingen, blir bedömningen att
det inte är mycket till mänsklig varelse med henne heller; låg kvalitet och då kan hon
ha det som det blir och särskilt bra blir det garanterat icke.

Indoktrinerad av en psyksjuk bestialisk mördare, eller medberoende med nysvenska termer
2015-10-30, 00:56
Medlem
Citat:
Aftonbladet

Länk tack
2015-10-30, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MizzY-
Han misslyckades med att sälja vodka, och som reservplan ville han spela in våldsporr istället, men även detta misslyckades han med då han inte riktigt var 'in to that' så han mördade flickstackarn istället? eller va? Eller så kom ett UFO flygandes ner och ett gäng utomjordingar mördade Lisa. KAN ju ha varit så också...

de e den förklaringen jag kan tänka mig till varför han kollar på porr. ja gillar o kolla på porr av den anledningen. gillar o drömma lite. "tänk om jag en dag liksom, kom bort från flashback. va skönt o bara.. spela in porr hela dagarna....vilken skön plan B de vore för mitt liv. vilken reservplan!".

projicerar ju de på den misstänkta. skjuter från höften. meeeeeeen de kanske kan bidra. if you throw enough mud in the water something will eventually stick.
2015-10-30, 00:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Hade varit lite väl fräckt att filma det live via skype åt en rik perverterad öststatsoligark Någon som vet om han hade Tor installerat på sin dator?

Är inte beredd att skämta om sådant i nu läget.
Det har redan varit folk i Sverige som betalat
via "Skype liknande" för att föräldrar i Asien ska
utföra övergrepp på sinna egna barn för pengar.
Det är bara väldigt väldigt sjukt redan.
Troligen bäst att tillkalla veterinär för avlivning
när detta fall har nystats upp i si helhet.
Det flickebarnet kämpade in i det sista, fan vet helt
vad hon gick igenom, så ska inte få hända.
2015-10-30, 01:00
Medlem
Citat:
Hur kan vårt rättsystem vara så svagt, jag menar:
Givetvis är möjligheten stor att alla tre Litauer är inblandade
då ska dom också straffas rejält, " flugsmällaren" har för stora luckor.

Det kallas rättssäkerhet, det skall finnas starka bevis för att kunna fälla någon för brott.
Att "möjligheten är stor" som du skriver är inte i närheten för att någon skall fällas och det är som sig bör.
Sen är det ju din åsikt att det är så, det är inte vad bevisen säger. Bägge två är avskrivna som misstänkta av polis/åklagare. Det finns alltså inte nog med bevis för ens åtal än mindre dom mot frun och brodern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in