2015-10-29, 20:03
Medlem
Har nu följt det här i två dagar, på punkt efter punkt trasar åklagaren sönder hans berättelser, iaf det han försöker med, spelat dator onlinespel utan datatrafik, joggaren, vittnen som sett honom i bilen, DNA träffar utan någon som helst alternativ historia, frun vägrar vittna, finns inte en möjlighet att han frias, och det är lite sent att komma upp med någon historia nu som ska kunna vända det här
2015-10-29, 20:03
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Du menar att hon nuddat Lisas trosor?
Ja. För mig är det mer troligt att hon satt sitt DNA där själv än att hennes gubbe ska ha lyckats transportera hennes DNA från sitt kön till Lisas trosor utan att hans eget DNA kommit med.
2015-10-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Självklart är det så. Varför skulle hon annars inte göra allt för sin man och pappan till sina barn att inte hamna i finkan?

En liten korrigering bara
Båda har barn men från olika förhållanden. Han är inte pappan till hennes son.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Hans fru kanske har hjälpt honom att hantera kroppen, då är det ju inte från hans könsorgan, eller vet man att det är därifrån ?

Vet du vad DNA är för något?
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han ollade kanske offret mellan benen, runkade kanske och smekte offret mellan benen, inte konstigt alls. Det konstiga är ju att du inte förstår.

Kanske är så enkelt att han stryker sin penis mot hennes trosor för att bli upphetsad. Sedan när han fått upp den så backar han undan, observerar hängningen och onanerar samtidigt.

Lagom sjuka sexfantasier när det gått så långt att man till och med blir kåt av att se någon dö.
2015-10-29, 20:05
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Håller med om att dom är för jävliga och det jag inte förstår är varför dom inte blev åtalade för skyddande av brottsling eller vad nu rubriceringen kan bli när det kom fram att dom ljög i förhöret.
Dom har ju bevisligen skyddat en misstänkt brottsling.
Om Nerijus blir fälld i Tingsrätten, kan dom åtalas efter det?
Någon rättskunnig som kan förklara detta?

Det kan dom tyvärr inte.. Det är inte olagligt att ljuga i polisförhör. Dom är inte under ed.
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hur skulle han kunna förklara för henne att han har ett lik i bilen? "Ahh jag råkade köra på en tjej vid caféet och hon gick inte att rädda. Vi måste gömma kroppen annars åker vi alla dit för det". Fast sen är det ju det där att det finns en snara runt hennes hals.

Jag tror inte på det, men med tanke på hur manipulativ såna här psykopater kan vara så vet man ju inte.
Jag vet väldigt lite om henne, men man ska aldrig underskatta lojaliteten som finns hos människor som lever med psykopater.
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crameol
En liten korrigering bara
Båda har barn men från olika förhållanden. Han är inte pappan till hennes son.

Tack min herre. Jag ville få in lite mer dramatik bara.
Medlem
Willow1s avatar
Jag hatar den som avslutade Lisas liv.
Har precis gått sönder inuti, efter att jag lyssnat på Lisas pappa.

Herre min skapare vad hans smärta träffade mig som en smäll rakt in i hjärtat.

Han sa -hon hade redan planerat vad hon skulle köpa. Hon var så lycklig

Då klickade jag ner
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Hans fru kanske har hjälpt honom att hantera kroppen, då är det ju inte från hans könsorgan, eller vet man att det är därifrån ?

Varför skulle DNA:t finnas enbart på trosan menar du? Tog IB ett stadigt grepp i offrets skrev och hjälpte till att bära?

2015-10-29, 20:06
Medlem
Tillssons avatar
Haha!

Åklagaren och polisen måste göra High-Five!

En tilltalad som ljuger och förnekar sin egen existens (kännedom om MÄ etc. ) och en försvarare som gör självmål.

Försvararen förefaller inte vara van vid större mål och tror att hon kan påverka rätten "outside" via mediala, infantila utfall.
2015-10-29, 20:07
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han ollade kanske offret mellan benen, runkade kanske och smekte offret mellan benen, inte konstigt alls. Det konstiga är ju att du inte förstår.

Det gjorde han nog INTE, "mellan benen" alltså. Han wankade nog på behörigt avstånd.
Remember ingen sperma/manligt sekret i närheten av BO.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in