2015-10-29, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllersW
Så porren kan vara spam?
Trodde polisen hade säkrat att han laddat ner och sparat den typen av porr 100%.
6 bilder av 1500 var inte mycket.

Nej, hade han varit sexvåldsmissbrukare hade han nog haft 1000 sådana bilder.
Medlem
Han ser ju sjukt creepy ut och verkar vara en utpräglad lögnare
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Ja - låter tämligen rimligt i min värld. Att en människa skall minnas samtliga smådetaljer som skedde för 4-5 månader sen är omöjligt; även om han suttit häktad och har haft möjlighet att "gå igenom" allt.

De väsentligaste minns han ju.

Det gör han ju inte alls. Han minns bara det som är en fördel för honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä men på insidan av hennes byxor och även på byxorna hon hade under dom. han drog väl helt enkelt ner dom utan att knäppa upp

MGM är GM. Hur fan ska det kunnat bli planterat dit annars? Blir ju parodi när det finns så mycket bevis.
2015-10-29, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Inget egentligen. förutom att dom hittade Lisas Örhänge och ett spår av en kropp i höet i närheten

Jo det har det visst de. Man kan tydligen få en "ofrivillig tarmtömning" vid kraftigt adrenalinpåslag som vid mord etc. Det kan alltså användas mot honom i slutändan.

Jag undrar dock. Varför pressas han inte hårdare? Hur kan man avfärda brodern och hustrun helt när de finns så många frågetecken även kring de två? Nu kan man ju inte ens förhöra fanskapen.
2015-10-29, 11:27
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Om han fått ett adrenalinpåslag vid mordet så är det tydligen så att kroppen vill göra sig av med innehållet i tarmen. adrenalinet gör det svårt för kroppen att hålla skiten.

Jag har försökt hitta fakta som ska understryka skit teorin.
Inget resultat på att det är så.
Om någon vet mer om detta vill jag gärna höra på
Senast redigerad av Willow1 2015-10-29 kl. 11:30.
2015-10-29, 11:28
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det gör han ju inte alls. Han minns bara det som är en fördel för honom.

Skönt att du också ser det
2015-10-29, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Ja

Oftast är teknisk bevisning helt korrekt. Men vi måste också komma ihåg att det finns fall där teknisk bevisning I efterhand visat sig inte vara korrekt.

Det har varit fall av plantering av bevis från någon som vill sätta dig någon.
Det har förekommit att poliser planterar bevis för att de vet att någon är skyldig och vill se till att han döms.
Det förekommer kontamineringe genom att poliser tex tar I MGM och sen I offret.
Man kan inte heller helt bortse från att fel kan begås på NFC. Konstigare fel har skett for.

Därför kan man inte enbart förlita sig på de tekniska bevisen utan man måste se på hela bilden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Jag tycker NB låter ärlig och trovärdig. Han svarar rakt och utan krusiduller på alla frågor. Jag tror han är oskyldig. Men han kan förstås också vara en extremt manupulativ psykopat. Men med tanke på att han hela tiden lyckats hålla fast vid sin berättelse I fem månader, under förhör, så är han då sannolikt en ganska intelligent psykopat.
Även ifall han skulle vara utsatt för en konspiration så måste han ju förfan ha något att komma med. Alla de DNA är bindande för att han ska dömas. Det måste han ju förstå.
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Nej, hade han varit sexvåldsmissbrukare hade han nog haft 1000 sådana bilder.

Han kan ha porrsurfat icognito till 99% när han tittat på sådant.
2015-10-29, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Jag har försökt hitta fakta som ska understryka skit teorin.
Inget resultat på att det är så.
Om någon vet mer om detta vill jag gärna höra pp

Tja, blir man nervös och stressad går magen igång. Talar av egen erfarenhet.
2015-10-29, 11:30
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Han gjorde även bort sig i polisförhör genom att säga att han onanerat i rummet där Lisa hängdes. Detta sa han eftersom han inte visste exakt var polisen hittat hans sperma och han vill föregå dem genom att säga att han onanerade där för länge sedan.

Epic fail!

Detta är smått graverande.
Han räknade troligtvis ut att Polisen kan ha hittat sperma på platsen där mjölkmaskiner stått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in