2015-10-29, 11:23
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Jo, åklagaren vill hävda att han bajsat av upphetsning , det hander tydligen ibland. Men här har åklagaren tydligen missat att NB har en magsjukdom som han medicineras för.

Spelar ingen roll, det är troligt att hans magsjukdom blir förvärrad av hans upphetsning i samband med mordet.
Medlem
Fanns det dna från MGM på knappar på hennes jeans?
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Jag är säker på det är han och han blir dömd.
Att tro han blir friad är nog mer en rädsla från vår sida.

Jag tror också att han blir dömd. Leif GW har ändrat sig efter att ha läst FUP och tror att killen blir dömd.
Ett av misstagen han gör är att han säger att han inte vet vem Lisa var, har aldrig träffat henne.
Stämmer riktigt uselt med att hans dna finns på hennes kläder och på insidan av kläderna.
Hade kanske varit smartare att påstå att de haft ett hemligt förhållande...

Om det stämmer att han har våldsporr i sin dator, samt "snuff-filmer" där en film ska skildra exakt det som mördaren utsatt Lisa för. alltså inte våldtäkt utan något mycket ruskigare, då är han såld.

Att man inte hittat spår efter Lisa i hans bil betyder nog bara att han klätt in alla säten med plast, som han sedan bränt.
Han har säkert planerat detta mycket länge, därför stod bilen inplastad och klar.
2015-10-29, 11:24
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Inget egentligen. förutom att dom hittade Lisas Örhänge och ett spår av en kropp i höet i närheten

Misstaget ni gör är att bryta ut enskilda delar från helheten.

Bajset och sperman är delbilder av en helhetsbild som säger att MGM känner sig väldigt trygg i denna lada.
2015-10-29, 11:24
Medlem
flikkan1891s avatar
Att lida av IBS samtidigt som man har psoriasis är inte helt ovanligt. Där med inte sagt att han är oskyldig till mordet, men det kan vara en förklaring till varför han bajsade så där random i ladan.
2015-10-29, 11:25
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Jag tycker NB låter ärlig och trovärdig. Han svarar rakt och utan krusiduller på alla frågor. Jag tror han är oskyldig. Men han kan förstås också vara en extremt manupulativ psykopat. Men med tanke på att han hela tiden lyckats hålla fast vid sin berättelse I fem månader, under förhör, så är han då sannolikt en ganska intelligent psykopat.

Jag vet inte, men hur svårt kan det vara att säga -jag vet inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson

Nä men på insidan av hennes byxor och även på byxorna hon hade under dom. han drog väl helt enkelt ner dom utan att knäppa upp
Medlem
Så porren kan vara spam?
Trodde polisen hade säkrat att han laddat ner och sparat den typen av porr 100%.
6 bilder av 1500 var inte mycket.
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Han minns vissa smådetaljer. Han minns exakt i vilken ordning som han o hans bror gick in i och rörde sig i ladan på måndagsmorgonen när handsken hittades, han minns exakt vad han sa och inte sa till MP vid Martorp. Men andra saker minns han väldigt dåligt.

Ja - låter tämligen rimligt i min värld. Att en människa skall minnas samtliga smådetaljer som skedde för 4-5 månader sen är omöjligt; även om han suttit häktad och har haft möjlighet att "gå igenom" allt.

De väsentligaste minns han ju.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllersW
Vad har hans ev magproblem och avföring i ladan med mordet att göra?

Om han fått ett adrenalinpåslag vid mordet så är det tydligen så att kroppen vill göra sig av med innehållet i tarmen. adrenalinet gör det svårt för kroppen att hålla skiten.
2015-10-29, 11:26
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Jag tror också att han blir dömd. Leif GW har ändrat sig efter att ha läst FUP och tror att killen blir dömd.
Ett av misstagen han gör är att han säger att han inte vet vem Lisa var, har aldrig träffat henne.
Stämmer riktigt uselt med att hans dna finns på hennes kläder och på insidan av kläderna.
Hade kanske varit smartare att påstå att de haft ett hemligt förhållande...

Om det stämmer att han har våldsporr i sin dator, samt "snuff-filmer" där en film ska skildra exakt det som mördaren utsatt Lisa för. alltså inte våldtäkt utan något mycket ruskigare, då är han såld.

Att man inte hittat spår efter Lisa i hans bil betyder nog bara att han klätt in alla säten med plast, som han sedan bränt.
Han har säkert planerat detta mycket länge, därför stod bilen inplastad och klar.

Han gjorde även bort sig i polisförhör genom att säga att han onanerat i rummet där Lisa hängdes. Detta sa han eftersom han inte visste exakt var polisen hittat hans sperma och han vill föregå dem genom att säga att han onanerade där för länge sedan.

Epic fail!
2015-10-29, 11:26
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson

Ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in