Citat:
Ursprungligen postat av
Gelux
Var kommer NBs blod ifrån? Har läst att han hade psoriasis men det betyder ju inte att han går runt och blöder hela tiden. Har även läst att han kanske skadat sig när han hissade upp Lisa men det ställer jag mig frågande till. Det har aldrig hänt att jag dragit i ett rep så hårt så det gått hål i min hud. Skavsår och rodnader har jag fått men inte att det gått hål. Sedan kommer Lisas blod på det. Jag hörde som hastigast att det finns spår av kamp någonstans. Ni som läst FUP finns det det?
Kan Lisa fått in en bra träff som fått NB att börja blöda och hans hjärna att strejka? Få pisk av en liten 17-årig tjej. När sedan Lisa avlider av hans hämnd blir han rädd, fruktansvärt rädd och handlar instinktivt och fort. Det går inte att göra det gjorda ogjort och det är ångesten efter den rädslan vi ser i video-förhöret som publicerats idag. Han börjar se vidden av sitt tuppjuck, kortslutning, plötsliga förvirring etc. och nekar till all inblandning. Han har aldrig sett Lisa än mindre vet han vem det är. Egentligen hade han önskat att han inte vore i Sverige ens. Var han inte hos sin mor i Litauen? Han skypar med henne för att egentligen söka tröst.
"-Varför jag? -Varför skulle hon dö? -Vad har jag gjort?" tänker han och känner sig väldigt väldigt liten.
Jag menar att NB verkar ju inte vara helt stabil med tanke på vad som finns i hans dator och jag tror att han hade en dotter som han aldrig träffar plus ett äktenskap som verkar sådär. Är man lyckligt gift står man väl inte och runkar och kollar småtjejer. Nä, döm honom till livstid eller som de säger i Vilda western: "-Häng honom och häng honom högt."
Min fetning....
Några debattörer i tråden har pekat på att den äldre brodern inte hade några skador, andra att han enbart hade sin psoriasis.
Men FUP är ganska så klar över att han hade skador som jag tycker ganska så väl kan vara orsaken till att man hittat hans blod "här och där".
Sidorna 1723 - 1724 samt 1726 är värda en närmare titt. "Rättsintyg/yttrande gällande Bilevicius, Nerijus, 2015-06-24 10:21 diarienr: 5000-K698204-15"