Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-10-27, 10:27
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Jag undrar jag vem det är som sitter hemma på kammaren och blir våt av sina snurriga idéer? !
Citera
2015-10-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlemm
Ja du, Emma verkar avsky sig själv och sitt land till den grad att hon är minst sagt beredd att offra landet. Ingen som helst respekt till de äldre generationer som byggt upp landet. Min gissning är att Emma inte riktigt vet vad hårt arbete innebär utan har hela sitt liv sett sig själv som ett litet offer och gjort alla i sin omgivning medvetna om detta. Räddningen för hennes inre lidande verkar vara ett folkutbyte. Mångkulturen är hennes drog, som kommer att få solen ännu en gång att lysa i hennes sköra sinne.

När du har människor som dessa som dessutom 'närverkar' och sprider skiten till varandra så blir man mörkrädd och det värsta är att dessa människor har rösträtt.

Ännu en av de självhatande goda.

Hon har ingen själ och vill inte heller ha någon.

Ful och åldrad i förtid är hon också. Precis så som man förväntar sig att troll ska vara.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2015-10-27 kl. 10:53.
Citera
2015-10-27, 10:28
Bannlyst
Hon kanske ska gå på lite muslimska demonstrationer här i Sverige och ta med sig en tolk. Hon kommer få höra riktigt grov hets mot judar, typ slakt och döda hets. Eller besöka några moskeer och höra vad dom har att säga om homosexuella. Är det så hon vill att vårat samhälle ska se ut? Stackars ovetande naiva flickebarn
Citera
2015-10-27, 10:31
Medlem
Citat:
Det är här rasismen genomsyrar varje vrå. Den som odlas vid köksbordet och sedan gror, gror och gror tills den är 21 år och hugger ihjäl unga människor på en skola i Trollhättan.

ja det tog väl 21 år att föda upp en svensk i utanförskap. Vi som är lite äldre har väl en naiv inställning till detta (generellt) att det ordnar sig nog och tror att utanförskapet är det omvända som politiker säger, invandrarna är utanförskapet, inte att vi svenskar börjar känna oss utanför vårt eget samhälle.
Citera
2015-10-27, 10:38
Medlem
jadrapatrissors avatar
Ännu en självhatande journalist som tror att Sverige är fylld av rasister, rasister överallt! Varför dras alla inkompetenta människor med en knapp promille av rationellt tänkande till journalistyrket?
Citera
2015-10-27, 10:39
Medlem
Schlemms avatar
Emma: "Som om att människors allra våtaste dröm vore att stå i kö".

Där trodde hon minsann att hon var alldeles finurlig, kanske rentav lite provocerande.
Du förstår väl Emma att dom flesta svenskar som köar gör inte detta pg a att de njuter av köandet. Man köar för ordningens skull. Om du någonsin har varit i utomlands, ganska långt ute i världen där man inte anammar kösystemet vare sig i trafik eller någon annanstans så har du kanske sett att det är ett jävla kaos, ett fucking fiasko till system. Men för dig är det förstås bara mysigt och mindre ängsligt. Vilket förstås inte stimulerar din egna benägenhet till ångest som ditt utspel handlar om.

Detta är vad Emma vill ha varenda da'.

https://kit.se/2015/10/26/16473/ett-kriminellt-gang-har-tagit-over-det-har-hyreshuset-i-malmo-hur-har-det-kunnat-ga-sa-langt/
Citera
2015-10-27, 10:40
Bannlyst
Det här är soldaterna som massmedia skapar. Indoktrinerade zombies. Vad kallar man det för? Det här är en av dem riktiga psykopaterna. Ni har säkert sett zombiefilmer eller spelat ett zombiespel förut? Zombies med naziuniformer, blod och pest i ögonen. Ungefär så ser dessa psykopater ut på insidan tror jag. Det kanske är soligt och vackert väder på utsidan, men insidan säger något helt annat. Jag accepterar nu ordet feminazi som ett officiellt ord i mitt ordförråd framöver.

Stackars människa, jag förstår inte hur det kan ha gått så fel? Jag tror inte ens att det går att rädda henne ur det mentala fängelset hon sitter i.

Fienden. Börjar bli orolig på riktig nu att man måste införskaffa sig vapen för att kunna försvara sig emot dessa vandrande, talande, PKiga psykopater.
Citera
2015-10-27, 10:58
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Hon kommer att få sin önskan uppfylld - och mer därtill - när välfärden är körd i botten om några år.
Citera
2015-10-27, 11:03
Medlem
Muwltipliers avatar
Vilken oerhört ogenomtänkt artikel. Hon förutsätter att idéer från andra kulturer alltid är något bra. Vill hon inte förstå att det finns länder med sjuka värderingar? Det är just där anpassningen måste ske.
Citera
2015-10-27, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Hon kommer att få sin önskan uppfylld - och mer därtill - när välfärden är körd i botten om några år.

År? du menar månader?
Citera
2015-10-27, 11:09
Bannlyst
många drömmer om ett land som liknar USA, med många fattiga, stora skillnader mellan fattiga och rika, ingen välfärdssystem - ungefär som Reinfeldts dröm.
Citera
2015-10-27, 11:12
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
"De är människor från olika länder, med olika bakgrund och erfarenheter, och förhoppningsvis kan de montera ner det Sverige jag ser."

Uppenbart så vill hon göra slut på det svenska Sverige, om hon menar allvar med dessa ord.

Vad vill hon ha istället? Kanske detta?:

http://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/70599/images/2009/somalier_60648959.jpg
http://somaliska.com/wp-content/uploads/2010/07/rikeby_muc1.jpg

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in