Citat:
Ursprungligen postat av
MsHamilton
Jag tror hon kan blivit medvetslös redan vid mopeden, och att det "metalliska" ljud hennes pappa hör under fickringningen kan vara det järnrör som uppmärksammas i FUP mot hennes huvud, när hon har hjälmen på sig, det förklarar blodet i hjälmen om inte annat. Det förklarar också de släpspår de fotat i ladan. Att örhängena lossnat där när han dragit av hjälmen. Kanske har hon vaknat och försök avvärja sig när han hänger upp henne därav hans blod. Han tejpar henne så hon inte ska kunna skrika och dra till sig uppmärksamhet. Det är min teori efter att ha läst FUP. Men som sagt bara en teori, jag kan ha jättefel eller missat något viktigt.
Ungefär så här har jag också tänkt att det borde gått till. Men snacka om att ha tur att kunna bära (eller vad) över vägen in i ladan utan att bli sedd...möjligen placeras redan här i bil om han redan haft plast inrett och klart.
Sen att ha hunnit att skita på köpet. Tycker tiden blir bara mindre och mindre.

Kan man verkligen utesluta att de andra två hjälpt till på något vis? T ex hur hamnar frugans DNA på trosorna utan att MGM lämnar sitt eget om det är han som överfört det dit själv?