Citat:
Ursprungligen postat av
krackelerar
Patetiskt att tro att ett misslyckat våldtäktförsök leder till att GM väljer att döda ett BO genom hängning eller att på något sätt få det att se ut som att en hängning ägt rum.
Vill man röja ett vittne efter ett misslyckat angrepp då väljer man knappast att hänga personen.
Modus operandi säger att hängningen och dödandet var planerat och en del av den perverse och sadistiske gästarbetarens sexuella och perverterade fantasi.
Han hade förberett givetvis, sett ut platsen med röret, förberett med snara, med tejp tillhands osv.
En pall eller trappstege kan ev. ha använts i samband med detta eller något placerats att stå på för att underlätta.
Självklart ingick detta i den sjuke litauerns planer, någon regelrätt våldtäkt var det inte frågan om utan att få leva ut sina sadistiska fantasier, inkl. hängningen och dödandet.
Högst sannolikt onanerade han då BO ströps i snaran.
Vissa har verkligen noll koll.
Oops, nu missuppfattade du mig visst! Jag tror helt visst att den slemme
Litauern med de ivriga runkvanorna hela tiden haft för avsikt att till sist avdagataga sitt väna, blonda,
nordiska offer.
Emellertid kom ödet emellan, så han fick inte tillfälle att stoppa sin onda,
baltiska lem i den ännu varma och levande flickan (och, märkligt nog, är - av alla ting! - just nekrofili inte hans grej)!
Vad jag egentligen försöker förstå är den märkliga inkongruensen mellan den ymniga förekomsten av
balt-sperma i lokalen som helhet, och den totala frånvaron av samma
öststats-utsöndring på själva offret.