• 2
  • 3
2013-12-23, 11:19
Medlem
Soapy Massage? r det precis vad jag tror det r? Isf vill jag prova nr jag r dr i Sommar. Vart ska man g och vad kostar det?

Btw hur safe r det att knalla omkring full mitt i natten?
Citera
2013-12-29, 18:31
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Soapy Massage? r det precis vad jag tror det r? Isf vill jag prova nr jag r dr i Sommar. Vart ska man g och vad kostar det?

Btw hur safe r det att knalla omkring full mitt i natten?

Menar du Soapland? Har aldrig varit p ett sjlv, men det br bara vara att g dit. Rkna dock med att du kan bli nekad med tanke p att du r utlnning, speciellt om du inte kan prata japanska. Allt form av frsljning och kp av sexuella tjnster frutom vaginal penetration r lagligt i Japan (riktiga bordeller skall det dock finnas gott om; de plockas inte bort dels pga verenskommelser med yakuzan och dels pga att det skulle skapa fr mycket missnje hos en fr stor del av befolkningen). Exakt vad man fr gra antar jag dock beror p stllet, tjejen och priset.

Hr hittade jag en lista med diverse stlllen i Tokyo: http://www.東京ソープ.com/list.html
Citera
2014-01-04, 18:05
Tnker ta en vecka i Tokyo nu i februari.
r en budget p 5.000 kr. okej?
Citera
2014-01-04, 18:39
Glm det!
Hittade svar i en annan trd.
Citera
2015-04-22, 01:24
Medlem
Hur bra r Tokyo Tower och Metropolitan Building egentligen?

Har lite begrnsat med tid, och man har kt upp en del torn i sina dar och sett ut ver en del stder, tycker inte det r s spnnande lngre om inte miljn r vldigt unik.. r s fallet med dessa?

Fr vrigt r jag intresserad av nattlivet. Ska ka med ett socialt gng och vore kul att f chansen att supa med allt frn uttrkade affrsmn till fnittriga tjejer, knepiga karkatrer och nrdar.
Detta har jag p listan hittils:
-Golden Gai-distriktet med sina smbarer
-Festa i Roppongi
-Drinkar p nn fancy takbar i Shibuya
-Hipsterbaren Trump Room
-P klubblistan ska tydligen Womb och Ageha va bra

Finns det fler mste-stllen?
Ngra srskilda nattklubbar man mste till? (Vi r generellt mer fr barer eller kombinerade bar-klubbar n rena dansstllen men finns det nt extraordinrt s r det intressant)
Senast redigerad av MarcoBolan 2015-04-22 kl. 01:41.
Citera
2015-04-22, 10:09
Medlem
bjornebarns avatar
Sjlv tyckte jag att Morii Tower (Roppongi Hills) var den bsta utsiktsplatsen (speciellt p natten), just eftersom man drifrn kan se de andra knda landmrkena som Tokyo Tower, Sky Tree. Morii Tower har dessutom ett "sky deck" som man kan g upp p frutsatt att vdret r okej, vilket r trevligt eftersom man d slipper fnstrena.

Angende festa i Roppongi, jag har aldrig gjort det sjlv, men utifrn vad jag har hrt skall det inte vara speciellt trevligt (bara en massa scams och folk som frsker supa dig full).
Citera
2015-04-23, 03:59
Medlem
xlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Angende festa i Roppongi, jag har aldrig gjort det sjlv, men utifrn vad jag har hrt skall det inte vara speciellt trevligt (bara en massa scams och folk som frsker supa dig full).

ven om jag inte r ett strre fan av Roppongi, s r det onekligen ett vettigt stlle om man inte pratar Japanska och vill festa hela natten p olika klubbar / barer samt ragga upp ett ONS.

Scams? Med vanligt sunt frnuft s gr man inte in sjlv och dricker p en Nigeriansk klubb
Citera
2015-04-23, 07:14
Medlem
bjornebarns avatar
Du har nog rtt
Citera
2015-05-07, 12:00
Medlem
Komazawa park: riktigt trevligt stlle om man vill bara sitta och chilla eller om man vill aktivera sig. Finns lpspr som gr runt hela parken, skatepark, fotbollsarena, basketplan etc.

Est: 9 vningar med njen. Bra stlle att g till nr det skitvder ute. Finns arkadhallar, karaoke, pingis, biljard och bowling. Ligger i shibuya, inte alls lngt ifrn det knda vergngsstllet.

BBQ: servitriser/servitrer kommer in med massvis av ktt (finns fisk och vegetariskt ocks) som man sen fr grilla sjlv. Sjlva grillen sitter oftast i bordet dr du sitter. Finns flera stllen i Tokyo.

Finns s mycket i denna stad att uppleva s nr man vl r dr behver man inte planera in ngot. Man har fullt upp hela tiden nd tycker jag.
Citera
2015-09-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
-P klubblistan ska tydligen Womb och Ageha va bra

Var p Ageha i mars frra ret. Stort stlle, bra drag! Ligger ute i frorten, ndstationen Shin-kiba p en av metrolinjerna. Nr man kommer dit fljer man bara strmmen av mnniskor en fre- el lr-kvll. Alla ska till klubben. T-banetgen brjar g igen 5:00. Ska ocks finnas gratisbussar vissa klockslag under kvllen till Shibuya.
Citera
2015-10-26, 18:33
Medlem
bettygoesagogos avatar
ka shinkansen-tget. r man i Tokyo kan man grna ta en tur till Kyoto ver dagen. De har ett fint bonsai-museum dr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in