Citat:
Ursprungligen postat av
profundersam
Okej. Jag går mest på det jag läser i FUP och innan den kom ut så var jag mest inne på brodern AB, som dessutom skulle sluta i Blomberg och resa tillbaka till Litauen. Trodde inte heller att det skulle finnas tecken på mer lustmordsbetonat tillvägagångssätt, så ja, jag blev förvånad av FUPen.
Jag har inte hunnit läsa hela FUPen än, och mycket pga av jag mår rätt kasst av att läsa den. Lustmord är nasty som fan
Men däremot läser jag en del här, och jag litar ju på folk inte förfalskar citaten och återgivningarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
profundersam
Liknande förslag har jag också skrivit tidigare. Han var ju hem en kort stund, så hon kan ha kommit i kontakt med hans kläder på nåt ställe då också. Mest rimligt med en kontaminering i vilket fall som helst, enligt mig.
Mycket möjligt att min teori är en påbyggnad på din
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
DNA från frun ska ha kommit från sekret och dom hade samlag natten innan mordet.
GM är en snuskhummer som inte gillar att tvätta sig så troligtvis har det kommit från hans könsdelar när han har hanterat Lisa.
Jag kanske fått det fel för mig, men det var väl bara fruns DNA som återfanns på trosan? Hur skulle den hamna där utan sekret?
De hade väl hittat sperma/sekret i en lampskärm i rummet intill om jag inte minns fel?