2015-10-25, 20:13
  #29425
Bannlyst
KGB är svenska mästare på att springa.
Citera
2015-10-25, 20:13
  #29426
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturmovik
En malmö gripen och häktad. 1 bajen 1 mff på sjukhus.

Killen från Malmö är på sjukan pga batongslag mot bakhuvudet.

Hoppas någon skjuter en snut snart.
Citera
2015-10-25, 22:30
  #29427
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marko93
KGB är svenska mästare på att springa.


Malmö är ju så pinsamma. SÅ fort vi kommer så möts vi av bengaler samt flaskor. Samtidigt som snuten rusar mot oss. Vad förväntar du dig att vi ska göra?
Citera
2015-10-26, 00:01
  #29428
Medlem
J0kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Malmö är ju så pinsamma. SÅ fort vi kommer så möts vi av bengaler samt flaskor. Vad förväntar du dig att vi ska göra?

Haha, vad annat hade ni räknat med vid rusning?
Citera
2015-10-26, 00:28
  #29429
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Malmö är ju så pinsamma. SÅ fort vi kommer så möts vi av bengaler samt flaskor. Samtidigt som snuten rusar mot oss. Vad förväntar du dig att vi ska göra?

Är du seriös, eller bara korkad?
Citera
2015-10-26, 04:50
  #29430
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Killen från Malmö är på sjukan pga batongslag mot bakhuvudet.
Somna Showan
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Hoppas någon skjuter en snut snart.
Ja.
Citera
2015-10-26, 05:31
  #29431
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Malmö är ju så pinsamma. SÅ fort vi kommer så möts vi av bengaler samt flaskor. Samtidigt som snuten rusar mot oss. Vad förväntar du dig att vi ska göra?

Antar att ni hade räknat med det när ni storma en ultras-samling.
Var håller förresten sthlms-lagens ultras till på matchdagar? Eller i huvudstaden låter man firmorna göra grovjobbet?
Citera
2015-10-26, 06:34
  #29432
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Malmö är ju så pinsamma. SÅ fort vi kommer så möts vi av bengaler samt flaskor. Samtidigt som snuten rusar mot oss. Vad förväntar du dig att vi ska göra?
Alla fjollhuliganer är pinsamma
Citera
2015-10-26, 07:10
  #29433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Antar att ni hade räknat med det när ni storma en ultras-samling.
Var håller förresten sthlms-lagens ultras till på matchdagar? Eller i huvudstaden låter man firmorna göra grovjobbet?
Djurgår'ns ultras stormade er så sent som för några veckor sedan. Ni var väldigt passiva och små på jorden då. Minnet är kort? Gnagets ultras försökte storma er i Solna häromveckan. Det är iaf kul att Malmö för första gången i år börjat ta sig upp och sätta sig på "utsatta platser" på stan där det kan och har blivit action. Några skalper har ni ju däremot knappast tagit.

Edit: och bara för att ni har en ultrassamling behöver man ju inte kasta allt man har. Den grejen slutades det med i Stockholm för ett antal år sedan.
__________________
Senast redigerad av Maracana 2015-10-26 kl. 07:13.
Citera
2015-10-26, 15:18
  #29434
Medlem
mff är sämst kommer alltid vara!!!
Citera
2015-10-26, 16:01
  #29435
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marko93
Är du seriös, eller bara korkad?


När dom stormade oss på deras hemmamatch i gustaf adolfstorg så flög det inga bengaler eller stolar. Ifrån vår sida utan vi gick lugnt ut ur puben och vevade tills dom sprang som fjollor. Gnaget mentalitet o kasta bengaler/stolar vid rusningar?
Citera
2015-10-26, 20:38
  #29436
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
När dom stormade oss på deras hemmamatch i gustaf adolfstorg så flög det inga bengaler eller stolar. Ifrån vår sida utan vi gick lugnt ut ur puben och vevade tills dom sprang som fjollor. Gnaget mentalitet o kasta bengaler/stolar vid rusningar?

Mentalitets mässigt ger du mig en känsla av förruttnelse med ett gediget benzo-beroende (du skriver som de i benzo-trådarna). Smuts-troll-skälen din är lätt att urskilja och lätt att hamra sönder. Dina propaganda inlägg ger mig en bild av en väck-korv-gubbe som känslolöst vräker ur sig identites-förvirrande dynga för att hålla uppe en brokig fasad i korv-kiosken. Nu när alla dom malätna äpplena ruttnar bort på ultras-komposten blir det ett par färska päron nere på ICA. Äkta grönt. Äkta fresh. Äkta nytt.

*bengal-Pang bengal-Pang*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in