Citat:
Ursprungligen postat av
Kerser
Antar att ni hade räknat med det när ni storma en ultras-samling.
Var håller förresten sthlms-lagens ultras till på matchdagar? Eller i huvudstaden låter man firmorna göra grovjobbet?
Djurgår'ns ultras stormade er så sent som för några veckor sedan. Ni var väldigt passiva och små på jorden då. Minnet är kort? Gnagets ultras försökte storma er i Solna häromveckan. Det är iaf kul att Malmö för första gången i år börjat ta sig upp och sätta sig på "utsatta platser" på stan där det kan och har blivit action. Några skalper har ni ju däremot knappast tagit.
Edit: och bara för att ni har en ultrassamling behöver man ju inte kasta allt man har. Den grejen slutades det med i Stockholm för ett antal år sedan.