Citat:
Ursprungligen postat av
ganges
Egentligen ser jag inget konstigt i om nu styvsonen åkte till Dubai dagen efter. Nyheten om att en flicka var försvunnen kom ut snabbt vill jag minnas, redan på söndagskvällen. Om nu styvsonen är oskyldig så tänkte han förmodligen inte så mycket på detta just på måndagen. Polisen bör ha kollat hans motiv till att åka iväg till Dubai om han har befunnit sig i området dagen innan. Visar det sig att det är en sedan länge planerad semesterresa så är det inget konstigt. Kanske dom hört med pappa Arne och han har förklarat för polisen.
Som sagt försvarsadvokaten lär gräva upp alla halmstrån som finns till försvar för sin klient. Har polisen gjort någon större tabbe kommer detta visa sig.
ganges
Det du skriver är OK, men....Polisen borde kolla om resan var planerad eller ej, och var inte resan planerad. Ja...då bör Polisen verkligen hålla ett djupare förhör med honom.
Men..innan fått Fakta och Bevis på att resan var planerad en tid före avresan.
Detta är av stort värde för hela utredningen. Men vi får hoppas att det är rätt GM som nu åtalas: Han har ju stor kännedom om byggader och område.
GM som utfört dådet, kan inte vara normal enligt min åsikt. Och bör spärras in på Livstid.
ingo22