Citat:
Du har inte mycket kunskap om detta ämne verkar det som. Varför blir du provocerad? Reagerar du inte på halcion så är det något galet. Lär ligga något mer bakom än vanliga sömnproblem. Vissa påpekar att vissa bensodiazepiner inte "hjälper". Skitsnack säger jag, har du riktig jävla ångest så hjälper benso oavsett, jag vet inte vad vissa vill uppnå med benso. Har du sömnproblem så hjälper garanterat halcion, om inte så är det något annat fel.
Nästa steg är någon form av barbiturater, typ tiopental. Men där måste du övervakas av anestesiläkare eller sjuksköterskor.
Lycka till med det.
Edit: blir lite provocerad av sådana här inlägg, vet inte varför.
Nästa steg är någon form av barbiturater, typ tiopental. Men där måste du övervakas av anestesiläkare eller sjuksköterskor.
Lycka till med det.
Edit: blir lite provocerad av sådana här inlägg, vet inte varför.
Nu är det inte ångest som är TS problem, utan utebliven sömn. Traizolam är en stark bensodiazepin, men det betyder inte att den fungerar för alla när det kommer till sömnproblem. Triazolam har en väldigt stark hypnotisk effekt, denna effekt är den man snabbast utvecklas tolerans mot och sen är Halcion värdelös för sömnen. Medans andra bensodiazepiner fortfarande kan ha andra effekter så som muskelrelaxerande, sedativa och anxiolytiska effekter som tar mycket längre tid att utveckla tolerans mot. Så kan du inte sova för att du är spänd i kroppen så är triazolam en värdelös substans att använda and so on.
Men vid tillfälliga sömnproblem hos någon som inte använder bensodiazepiner eller besläktade substanser så är just den hypnotiska effekten mycket effektiv vid sömnproblem.
Det gäller att hitta rätt behandling, vilket är mycket individuellt.
Testa en annan typ av läkemedel.
Personligen somnar jag inte av x2 maxdos triazolam eller ens märker av medicinen. Men 1-1,5 imovane som är "mycket svagare" blir jag mjuk på och somnar inom en timme.