2015-10-25, 09:00
Medlem
Opilus5500s avatar
Såg just nu ifrån svtplay åklagarens uppläsning och ja jävlar dem har nog rätt man för väcka åtal. DNA bevis på så många ställen de helt omöjligt för den åtalade neka till.

Undrar vad åklgaren kommer yrka på för straff? livstid borde väl bli? de här utdragen dödskamp och ett mord som sticker ut ur mängden!!
2015-10-25, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Visserligen men då är det ju ännu skummare att lägga ett hans och Greta spår till gården. Istället för att tex åka till affären och dumpa skiten i en soptunna.

Det är inget skumt med det

GM fick panik och bråttom
Om han varit intelligent och en rutinerad psykopat så hade han börjat med att göra sig av med Lisas moped

Nu stod mopeden med startnycklar kvar vilket gjorde att polis förstod att Lisa befann sig i närheten
2015-10-25, 09:05
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jo, jag förtydligade dock med pappan för jag är så less vid detta ältande om Jönsson.

Hade det varit mer trovärdig om jag joggat? Som inte är släkt med AJ?
Inte en jävel har nåt belägg mer än att gubben troligen är en skitstövel och tyvärr:

Det krävs teknisk bevisning och vittnen för det. Det tycks tyvärr vara sekundärt. Och har man tänkt sig att NB är en medhjälpare så är det jävligt dags att yla. Utan detta är det värdelöst skitsnack.
Tycker inte det är skitsnack, händelserna hänger ihop det finns ett samband och mönster.
Jag har heller inget intresse att svartmåla någon godsägare, det enda jag tycker är att han bör anlita svensk arbetskraft som han enkelt kan kontrollera, girigheten gör dock att han hellre anlitar hantverkare från öststaterna, kanske hyr han då och då ut dem för att tjäna ytterligare.
Det blev Lisa Holms död.
Vad du tycker skiter jag i för övrigt.
2015-10-25, 09:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Tycker inte det är skitsnack, händelserna hänger ihop det finns ett samband och mönster.
Jag har heller inget intresse att svartmåla någon godsägare, det enda jag tycker är att han bör anlita svensk arbetskraft som han enkelt kan kontrollera, girigheten gör dock att han hellre anlitar hantverkare från öststaterna, kanske hyr han då och då ut dem för att tjäna ytterligare.
Det blev Lisa Holms död.
Vad du tycker skiter jag i för övrigt.
Lyssna ditt rikspucko. Hela tråden dallrar i att det inte är NB iom de diskussionerna om Fam Jönsson och vi har sett tillräckligt med bevisning som handlar ENBART om NB.

Där ligger landet. Och det är skitsnack för ingen har nåt att komma med. Även om AJ är en skitstövel.
2015-10-25, 09:09
Medlem
Livstid för mord borde det bli

Hagamannen fick 10 år(?) men han hade inte ihjäl något offer utan alla kvinnorna klarade sig med livet i behåll
2015-10-25, 09:13
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Livstid för mord borde det bli

Hagamannen fick 10 år(?) men han hade inte ihjäl något offer utan alla kvinnorna klarade sig med livet i behåll
Dödsstraff är det enda rätta och det är en skam att vi inte har detta inom EU.
2015-10-25, 09:14
Medlem
Varför pratar ingen om Lisas pojkvän som var på caféet den söndagen hon försvann? Vem var han??
2015-10-25, 09:16
Medlem
Är MGM svensk medborgare?
Om inte så kanske han gjorde det för att få stanna i Sverige? 😆
2015-10-25, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichEM
Varför pratar ingen om Lisas pojkvän som var på caféet den söndagen hon försvann? Vem var han??

Kanske någon hon drömde om. Precis som Viktor som inte var intresserad av henne.
2015-10-25, 09:18
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lyssna ditt rikspucko. Hela tråden dallrar i att det inte är NB iom de diskussionerna om Fam Jönsson och vi har sett tillräckligt med bevisning som handlar ENBART om NB.

Där ligger landet. Och det är skitsnack för ingen har nåt att komma med. Även om AJ är en skitstövel.
Jag har aldrig tvekat eller ifrågasatt att den litauiske gästarbetaren är skyldig.
Jag har varit en av de tidigaste och ihärdigaste i detta.
Du förefaller ha grava problem med läsförståelsen.
För övrigt anser jag att godsägare AJ fortsättningsvis anlitar svenska hantverkare, inbrott och stölder gör livet surt för folk i bygden, en flicka har blivit mördad på ett oerhört tragiskt sätt.
Varför?
2015-10-25, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichEM
Därför att det finns minst 22 vittnen (21 spelar plus domare) att han spelade fotboll på annan ort vid mordtillfället.
2015-10-25, 09:21
Medlem
Hur kommer det sig att man hittat Irinas dna i Lizas trosor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in