Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
ja jag uppfattar bilderna som extremt snälla. När män och kvinnor har fantasier ´om dominans bindning och hängning så förväntade jag mig mer bilder såsom MGM ffått tips om hur han ville ho skulle hänga.
bilderna som finns i FUP'en är extremt snälla bilder och jag an inte se att några bilder ens gränsar till strypsex eller hängsex
Hängsex vet jag inte vad du menar, att det är BDSM råder ingen tvekan - dock ser jag som sagt inte att söva ner en tjej som direkt "vanliga, snälla" porrbilder (s.942-43) och det är bindning med rep vad det gäller NB:s bilder (968-967) och obehaget
ligger i relation till vad som hänt anser jag. Han nöjde sig således inte med att lusta över hardcore.
Sen hade det inte gjorts vidare fördjupning gällande bilder på fb med medvetslös/värnlös berusad kvinna som en man kladdar på. Där fanns även bilder på tejp över munnen.
Det fanns en förfrågan som återkallades:
Citat:
Polisen vill veta om det fanns bilder i Facebook-gruppen Bük tarp savø föreställandes unga kvinnor/flickor som var utsatta för bindning, strypning eller tejpning innan Nerijus Bilevicius frihetsberövades som misstänkt för mordet på Lisa Holm. Nerijus frihetsberövades den 12 juni 2015 kl. 19:45.
Citat:
Anledningen till återkallandet är att det krävs en internationell rättshjälpsbegäran. En sådan process skulle ta allt för lång tid och det svar som skulle kunna fås från Facebook tros inte ha någon avgörande påverkan på utfallet i detta ärende.