Idag blev det lättlunch - hamburgare! \o/
Inget trams som att gå iväg till affären och handla i den etniska hyllan, utan rakt ur kylskåpet och väldigt old school.
Sitter uppe om natten och försöker fasta...o så klickar man på dina bilder...åh h-e va gott allt ser ut !
Hehe, I know the feeling Tackar tackarr
Citat:
Ursprungligen postat av Helenedal
Idag blev det lättlunch - hamburgare! \o/
Inget trams som att gå iväg till affären och handla i den etniska hyllan, utan rakt ur kylskåpet och väldigt old school.
Längesen som fan jag var inne i den här tråden nu. Vet inte riktigt varför men det blir bara inte av. Jag ska sätta mig efter den här posten och kolla bakåt i tråden vad ni har åstadkommit den senaste tiden.
Här kommer några av grejerna jag gjort sista tiden:
Den blev god, ganska lika originalet fast med mer smak, nästan för mycket smak så nästa gång minskar jag nog lite på kryddorna, speciellt vitlökspulvret
Längesen som fan jag var inne i den här tråden nu. Vet inte riktigt varför men det blir bara inte av. Jag ska sätta mig efter den här posten och kolla bakåt i tråden vad ni har åstadkommit den senaste tiden.