2015-10-25, 01:35
Bannlyst
Detaljerad sammanfattning av platser, föremål samt personer som är av intresse. Stort tack på förhand
2015-10-25, 01:38
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
"Jag blöder, men det gör nog inget. Polisen kommer inte att hitta blodet", är ett i sammanhanget helt ologiskt tänk.

Hur vet du att han observerat det? Skrapskador/mindre hudsår som inte gett något direkt blodvite i form av forsande blod kan såvitt jag förstår mycket väl ha gett upphov till besudlingarna. Hade han hudproblem även i vanliga fall som det verkar så ger han nog inte lika mycket akt heller på mindre obehagskänslor från huden. Lägg också till att han lär ha haft ett rejält adrenalinpåslag under och efter brottet. Adrenalin gör oss som kanske bekant mindre känsliga för smärta. Ibland på ett rent häpnadsväckande sätt.

Det är dock uppenbart att du bestämt dig för att dina invändningar är tillräckliga för att kräva förekomsten av en medhjälpare (eller t.o.m. att NB städat på uppdrag av "den rike knösen" trots alla spår av teletrafik som skulle kunna tyda på nåt sånt) för att få ihop händelseförloppet med Occams rakkniv. Du lär hålla fast vid det trots att t ex flera förklarat för dig att det inte alls är så svårt att på egen hand strypa/göra någon medvetslös med en snara för att sen kunna hantera den efter behag. Eller tror du att Bergakungen ljuger? Hur fan tror du att maffiamördarna som ofta använde detta dödssätt under 1900-talet bar sig åt? Det var knappast några små 17-åringar på 55 kilo som var deras genomsnittliga offer. Ändå grejade de det. Och den rena bilen behöver bara någon form av emballage och kanske lite rengöring för att förklaras. Hur mycket du än argumenterar mot förekomsten av det så kan du aldrig göra det till en helt osannolik förklaring heller. Och det är OSANNOLIKHET som krävs här för att kunna hävda att en alternativhypotes om en med-GM är nödvändig/mer trolig - inte bara att man rent allmänt kan tycka att det verkar svårare för en ensam man att hissa upp offret i en snara eller att GM:s som det verkar slarv på vissa punkter gör det mindre troligt att han fraktade bort kroppen inlindad i något.
2015-10-25, 01:40
Medlem
dannees avatar
Teori: han har enligt frugan potens problem, han har tänkt våldtag bo men misslyckas då han inte får upp den. Han blir förbannad (brodern vittnar om att han kan bli riktigt förbannad når inte saker går som han vill) hämnas på bo genom att döda henne.

Han skäms enormt över sina potens problem, därför erkänner han ej.
2015-10-25, 01:42
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrink
Nej precis!! MAn behöver ju inte vara lustmördare för att man luktar skit men nog fan är det misstänkt att lukta skit!!!!

Kan ju finnss en psykologisk förklaring.
Om han som ex dolt sin sexuella fixering för omgivning och då speciellt frun.
Och för att på ett naturligt sätt hålla henne borta med arom odörer.
Men en del tänder ju på äckligt, fasans fulla tanke
2015-10-25, 01:48
Medlem
Shrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Kan ju finnss en psykologisk förklaring.
Om han som ex dolt sin sexuella fixering för omgivning och då speciellt frun.
Och för att på ett naturligt sätt hålla henne borta med arom odörer.
Men en del tänder ju på äckligt, fasans fulla tanke

Jovisst, det kan ju vara så att tanten gillar svett o smuts. Tror inte att hon är ovetandes om hans intresse för bondage av småflickor. Ev har även hon detta intresse. Hur avancerad de är inom SM har väl inte framkommit direkt. Lite dildos har väl hittats men inga tortyrredskap vad jag vet.
2015-10-25, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Teori: han har enligt frugan potens problem, han har tänkt våldtag bo men misslyckas då han inte får upp den. Han blir förbannad (brodern vittnar om att han kan bli riktigt förbannad når inte saker går som han vill) hämnas på bo genom att döda henne.

Han skäms enormt över sina potens problem, därför erkänner han ej.

Inte troligt! GM har potensproblem eftersom han inte tänder på den vanliga typen av sex som normalt folk tänder på. GM måste se folk dö en plågsam död för att han ska få ståkuk. Han har planerat sitt dåd och säkerligen förberett med rep m.m. innan han ens träffade LH. Hängningen är inte någon hämnd för att han inte kan knulla henne normalt utan är förutsättningen för att han ska kunna få ståkuk. GM har alltså en mycket sjuk och pervers sexuell läggning.
2015-10-25, 01:53
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrink
Jovisst, det kan ju vara så att tanten gillar svett o smuts. Tror inte att hon är ovetandes om hans intresse för bondage av småflickor. Ev har även hon detta intresse. Hur avancerad de är inom SM har väl inte framkommit direkt. Lite dildos har väl hittats men inga tortyrredskap vad jag vet.

Tror sexleksakerna hittades hos...Emanuel...?
Väldigt osäker på hans namn. Men de ska enligt hans sago ev legat i en bajspåse för hund lort.
2015-10-25, 01:56
Medlem
Willow1s avatar
Har det framkomit varför han trätt svarta sopsäckar på höger säte i bilen.

När jag läst FUP kunde jag inte hitta någon fråga om det.
Eller har jag missat det?
2015-10-25, 01:57
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Väldigt osäker på hans namn. Men de ska enligt hans sago ev legat i en bajspåse för hund lort.

Håller med, dildosar hittade hos en tillfällig hyresgäst till AJ.
2015-10-25, 01:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Detaljerad sammanfattning med föremål, platser, människor och händelser är av stort intresse. Tack på förhandis
Du kan ju alltid läsa fup för där finns detaljer.

Eller så kan du titta in på den här sidan http://www.homokozo.se/mordetpalh.php
2015-10-25, 01:59
Medlem
Shrinks avatar
Citat:

Så var det , ja, Sorry!!
2015-10-25, 02:00
Medlem
remixutoheavens avatar
Efter ha läst FUP:en både idag och igår så blir jag allt mer säker på att NB aldrig hade som avsikt att mörda LH från första början. Han greps av lätt panik när det blev uppenbart för honom vad som hade skett, försökte gömma kroppen i all hast osv. Det stärker även tesen om att han drevs av en stark lust samt tillfredsställelse. Som jag skrivit i tidigare kan det även vara så att NB känner en skam över sig själv för de sexuella preferenserna han har, vilket leder till förnekelse både för honom samt i förhören. NB vill inte veta av det han har gjort och vet antagligen mycket väl vad det han är anklagad samt anhållen för. Men han kan inte greppa det själv och försöker förtränga det så mycket som möjligt.

Dock finns det fortfarande många obesvarade frågor och undran kring detta, obeskrivligt berörande, fall. Såsom förflyttning av kroppen, märkliga DNA-spår och hur allt gick till från början till slut med mera. Dock hoppas jag att NB fälls och får ett hårt, jäkligt, hårt straff för den ynkrygg och monster han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in