Citat:
Ursprungligen postat av
Arialo
Du är ju efterbliven på riktigt. Att ens diskutera att SD har någon som helst skuld i det hela. Du menar att ett parti inte får vara invandrarkritiskt. Jisses, Sverige är ta mig fan värre än Nordkorea. Sånt skitsnack får mig att vilja rösta på SD ännu mer. Verkligen tvåla till er vänsteridioter.
Jag håller dessutom inte alls med om att det är ett "vidrigt hatbrott". Att det var vidrigt, visst, men det är uppenbart att det snarare handlade om svår psykisk sjukdom än hatbrott i sig. Killen mådde uppenbarligen väldigt dåligt och har haft problem hela livet. Troligen Asperger eller liknande. Problemet går djupare än rasism. Men om man vill fokusera på det ytliga så fine. Det kommer inte hjälpa dig förstå hans handlande dock.
Lol, så om man hatar nazister, rasister, fascister och sionister så är man per automatik "vänster" vad nu sjutton det betyder. Det är väl något sektrelaterat kan jag tro.
Intressant. OK, kom igen, nu ska vi verkligen gå på djupet här. Vad exakt är det som inte tyder på att det här var ett hatbrott? Ett brott riktat mot människor av annan hudfärg? Hur många av er sektmedlemmar som vill ligga med Åkesson är också för att Sverige hjälper asylsökande som flyr från krig?