2015-10-24, 21:20
Medlem
Asgarvars avatar
Så här går det när rent hyckleri äger mandat över en nation!
Citera
2015-10-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Löfven kanske såg hur jävla mörkt det var i Trollhättan, fick en tillfällig uppenbarelse av Sverige om 10 år och förstod vilken katastrofal politik som socialdemokraterna fört de senaste 30 åren?
Haha, huvudet på spiken. Nu kanske han förstår att det finns "no-go zoner" i hans fina och präktiga Sverige.
Citera
2015-10-24, 21:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Personligen har jag gett upp nu. Jag vet att Sverige kommer sjunka ner ett dysfunktionellt arabiskt kaos. Det enda jag ser fram emot är hämnden som komma skall.

Jo det är typ samma sak här. Varför ens bry sig det är kört ändå. Låt de hålla på men sina "räddnings" saker det betyder ju inte ett skit ändå.
Citera
2015-10-24, 21:29
Medlem
Väldigt förvirrande för alla godhetsknarkare och pk-media. Om Steffe var impopulär tidigare så måste han väl rasa ned ytterligare till frostnivå nu?

Hur fan ska alla pk-fjantar nu resonera när de inte längre har Steffe och batikhäxorna på sin sida? Alla svenska bolag, idrottsstjärnor m fl som gått all in på ohämmat mottagande, hur ska de nu agera?
Citera
2015-10-24, 21:34
Medlem
PK eliten Betnér/Ernman/schyffert/ mfl har råd att ligga skitlågt i frågan flera år. byta åsikt offentligt kommer de aldrig att göra.
Politiker kommer såklart att byta åsikt det gör de hela tiden..Ett debattinlägg i sänder.
Citera
2015-10-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anusiktet
När kommer nästa överenskommelse? Kommer Stefan att lyckas med att skicka ut folk till EU?
Med Svenska PK mått så är han ju faktiskt Rasist!
Citera
2015-10-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
PK eliten Betnér/Ernman/schyffert/ mfl har råd att ligga skitlågt i frågan flera år. byta åsikt offentligt kommer de aldrig att göra.
Politiker kommer såklart att byta åsikt det gör de hela tiden..Ett debattinlägg i sänder.
Det viktigare för oss all är att bojkotta allt de här skitstövlarna gör.
Citera
2015-10-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattochdag2014
Det viktigare för oss all är att bojkotta allt de här skitstövlarna gör.
Ja det är vad ni fascister gärna och alltid gör även om det handlar att stupa ner Sverige i en parlamentarisk kris på grund av eran partipolitiska och personliga vinning.
Citera
2015-10-24, 21:47
Medlem
_Dante_s avatar
Vad Löfven faktiskt säger är -att detta inte håller och att vi behöver hjälp med de flyktingar vi NU HAR i landet!

Men tror ni flyktinginvasionen kommer att upphöra eller ens minska??

Va konstigt att det blev så här! -- NOT!!!!
Senast redigerad av _Dante_ 2015-10-24 kl. 21:51.
Citera
2015-10-24, 21:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Sverige och svenskarna kommer nog inte bara dö stilla natten utan Sverige kommer om nu död kommer gå ut med en jävla bang! Vi är ett stolt folk med en massa av historia och att vi bara ska lägga oss och dö glöm liksom det. Vi kommer kämpa till sista blodsdroppen och om nu död det kommer bli en död som man kommer tala länge om.
Citera
2015-10-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sverige och svenskarna kommer nog inte bara dö stilla natten utan Sverige kommer om nu död kommer gå ut med en jävla bang! Vi är ett stolt folk med en massa av historia och att vi bara ska lägga oss och dö glöm liksom det. Vi kommer kämpa till sista blodsdroppen och om nu död det kommer bli en död som man kommer tala länge om.
Bland det mest överdrivna som jag har läst. Hur ser ditt liv ut ute i det verkliga? Några invandrarkollegor, vänner, flickvän?
Citera
2015-10-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Ja det är vad ni fascister gärna och alltid gör även om det handlar att stupa ner Sverige i en parlamentarisk kris på grund av eran partipolitiska och personliga vinning.
Natt ugglan har vaknat ? krisen nu är ju vad alla talat om , vad vill du personligen andra ska tycka?
Alla vet detta inte funkar, men vissa sitter bakom deras gardiner i skamsen tro, "fan jag trodde på Leffe" loppet är kört min vän , men glad du vaknade idag då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in