2015-10-24, 13:35
Medlem
köp piller och börja knarka, receptfria jättestarka. Känner jag igen från vad?
Citera
2015-10-24, 15:28
Medlem
Någon typ av 60-tals låt,men vad heter bandet och låten? TACK

0:47-1:01
https://www.youtube.com/watch?v=dTe3bgl60dw
Citera
2015-10-24, 15:32
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Någon typ av 60-tals låt,men vad heter bandet och låten? TACK

0:47-1:01
https://www.youtube.com/watch?v=dTe3bgl60dw

Tom Jones - Chills and Fever

https://www.youtube.com/watch?v=zbgmgrZgBJI
Citera
2015-10-24, 20:16
Medlem
25Decembers avatar
Jag söker en låt jag hörde på radio innan idag. Det var dansband och de sjöng ungefär vem kan fånga Ellinor, även något om att hon var en ängel som fallit ner från skyn. Blir tokig på jag inte kan hitta den.
Citera
2015-10-25, 00:06
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Hörde någon låt på gymmet som jag försökt lista ut vad det är. En tjej som sjunger något som låter singing in the rain. Och innan dess well be together. Låter som en ganska ny låt modern. Är även en del visslande mot slutet av låten.

Vet inte säkert om hon faktiskt sjunger singin in the rain och är tveksam då jag försökt söka upp skiten på google utan lycka än. Men låter verkligen som hon sjunger det.

Försöker mig på mer information om hur den går något liknande som här

OH lalalala
OH lalalala
OH lalalala
Singin in the rain

OH lalalala
OH lalalala
OH well be together singin in the rain

Singin singin singin in the rain Singin singin singin in the rain. Och sen typ något visslande.
Någon som har en gissning
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2015-10-25 kl. 00:10.
Citera
2015-10-25, 02:33
Medlem
Söker en låt som går såhär:
Too good to be Yoooou/yeeeeaaah...eller liknande. En ljus röst....hittar inget när jag söker på nätet. Hjälp?!
Citera
2015-10-25, 14:13
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Hörde någon låt på gymmet som jag försökt lista ut vad det är. En tjej som sjunger något som låter singing in the rain. Och innan dess well be together. Låter som en ganska ny låt modern. Är även en del visslande mot slutet av låten.

Vet inte säkert om hon faktiskt sjunger singin in the rain och är tveksam då jag försökt söka upp skiten på google utan lycka än. Men låter verkligen som hon sjunger det.

Försöker mig på mer information om hur den går något liknande som här

OH lalalala
OH lalalala
OH lalalala
Singin in the rain

OH lalalala
OH lalalala
OH well be together singin in the rain

Singin singin singin in the rain Singin singin singin in the rain. Och sen typ något visslande.
Någon som har en gissning

Shower - Becky G?
Citera
2015-10-25, 15:10
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsObvious
Shower - Becky G?
Tack för tipset tyvärr inte den jag sökte kan dock se varför du tänkte på den med lalala. Dock texten jag la ut så var lalala bara random text igentligen sjunger hon något annat i just den delen kan dock inte riktigt uppfatta vad det är hon sjunger. Ska ner på gymmet senare och försöka få fram mer av texten då jag håller på och galen av att inte hitta låten.
Citera
2015-10-25, 15:19
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Tack för tipset tyvärr inte den jag sökte kan dock se varför du tänkte på den med lalala. Dock texten jag la ut så var lalala bara random text igentligen sjunger hon något annat i just den delen kan dock inte riktigt uppfatta vad det är hon sjunger. Ska ner på gymmet senare och försöka få fram mer av texten då jag håller på och galen av att inte hitta låten.
Är det en spellista dem spelar på gymmet kan du ju alltid fråga om du kan få listan.
Citera
2015-10-25, 15:44
Medlem
Houselåt (house-låt?) som är populär att spelas på dansgolven där en mansröst sjunger "are you ready are you ready" i refrängen och låter lite som en Swedish house mafia-låt eller någon artist i den genren.

Jag har googlat och det är inte "Bodybangers - Are you ready".
Citera
2015-10-25, 17:25
Bannlyst
Söker efter en jullåt som jag hörde för några år sen och jag har för mig att det är ett medley där bandet parodierar olika julsånger. Jag har även för mig att det är ett dansband som framför. Vet i alla fall att det är män som sjunger. Det jag kommer ihåg av texten är:

Citat:
Min träsko, vart tog du vägen?

Mötte han ett skinheadsgäng, gav han dom en massa däng
Det var bara roligt

Minns dock inte om det var i den ordningen de sjöng det. Har för mig att han skulle ut köpa en gran när han mötte skinheadsen.

Jag har googlat det jag minns av texten utan att få fram vad låten heter så det är därför jag frågar här.
Citera
2015-10-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Houselåt (house-låt?) som är populär att spelas på dansgolven där en mansröst sjunger "are you ready are you ready" i refrängen och låter lite som en Swedish house mafia-låt eller någon artist i den genren.

Jag har googlat och det är inte "Bodybangers - Are you ready".

Det är inte lost frecuensies (stavning?) - are you with me?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in