Citat:
Ursprungligen postat av
Vastmanlanning
Om alla män som tittar på våldsporr vore mördare vore det jobbigt i Sverige... om alla män som onanerar på sin arbetsplats vore mördare vore det lika jobbigt... Om man skulle ta vem som helst i SVerige och vända ut och in på personen som man gjort på NB tror jag man skulle hitta en hel del...
Håller med, ganska många i tråden skulle stämma bra ihop med en gärningsman med tanke på hur dom skriver (dumhet, hat och aggressioner). Men visst kan man hålla med lynchmobben på vissa sätt, han framstår inte som en svärmorsdröm direkt.
Tragisk läsning FUP, stackars, stackars lilla flicka och jag lider med hennes föräldrar. Sen får man en inblick i en gästarbetares liv, det också tragiskt på ett annat sätt. Dom är också verkligen ovana med polis och riktigt rädda.
Man hinner inte läsa här längre, det går undan och FUP är intressantare för tillfället men man kan ju hålla med LGWP om utredarna. Dåliga förhörsledare, usla tolkar och en hel del luckor. Det bådar inte gott för en fällande dom. Teknikerna hos polisen verkar ha gjort ett gott jobb men sedan, vad har man gjort med det? Bevisningen är sådan som jag nu uppfattar det ganska lätt att förklara för en smart advokat men den är lite bättre än jag trodde ska erkännas.
Man får forsätta att läsa och analysera och det ska bli intressant att återkomma med lite bollar (det finns en hel del)...